השר לפיתוח אזורי, אופיר אקוניס (הליכוד) שוחח הבוקר (שלישי) עם גדי נס ברדיו צפון 104.5 על הבחירות הקרבות, טען כי מי שיבחר לכל מפלגה אחרת שהיא לא הליכוד בעצם יצביע לשמאל ויחזק אותו, ואף הדגיש כי ככל הנראה בקיץ יהיה חיסון שלישי בישראל נגד הקורונה, לכל מי שקיבל כבר שני חיסונים. "נגיע לחורף 21-22 מוכנים".

שמעת את הדברים של האוזר שאנחנו מעבירים חיסונים לחמאס מבלי לקבל מידע?
"אני מעונין לשאול את צבי האוזר איך יכול להיות שמפלגה שמתיימרת להיות מפלגת ימין אומרת שהיא תקים ממשלה עם לפיד ומירב מיכאלי?
זאת השאלה כרגע, אין שאלות אחרות. מדוע? כי מאגר המצביעים לכאורה של גדעון סער הם מצביעי כחול לבן לשעבר וליכוד לשעבר, לשיטתם. דני דיין אומר במפורש שיקימו ממשלה עם השמאל, וזאת השאלה. כשאתה שם פתג למפלגה כלשהי, אתה שם אותו לשמאל. מי שרוצה את מירב מיכאלי כשרה עם חברת כנסת שלא עומדת בצפירה, שיצביע להם. לכן אני אומר צבי האוזר וכל המחנה שלהם צריכים לענות על השאלה הזאת.  

בהמשך ציין כי מאז הראיון אתמול של נתניהו ליונית לוי אנשים שחשבו להצביע לגדעון חוזרים הביתה ויצביעו לליכוד. "ואתה תראה את המגמה הזאת הולכת ומתחזקת", הדגיש.

יכול להיות שאתה מעצים בדבריך את תקווה חדשה?
"גם הקמפיין של נפתלי ואיילת שמתראיינת ואומרת שבנט ראש הממשלה הבא הוא לא יהיה ראש הממשלה וספק שיקבלו עשרה מנדטים. לכן אני בא ואומר, אני באמת מחשיב את השיח הציבורי לחשוב, אני מעריך את האינטיליגנציה של המאזינים ואת שיקול דעתם וגם הם יודעים - לא נפתלי ולא סער יהיו ראשי הממשלה ולפיד יהיה יו״ר האופזיציה".

שתף אותנו מה הולך ביום ראשון אנחנו באמת בדרך ליציאה? יש שאומרים שבגלל הבחירות הוא מוציא אותנו לסגר ואחרי הבחירות יכנסו שוב לסגר. 
"כל המספרים של נתוני הקורנה הם שמובילים את מקבלי ההחלטות . גם אם אני תוהה ומתנגד לחלק מהדברים, בסוף חלה עליי האחריות המשותפת כפי שחלה על כל שרי הממשלה. כאשר המספרים זינקו לפניי שבועיים ולצערי הרב נכנסו אליהם גם המוטציות, הם שינו את הכוונה המקורית שהייתה על סף ביצוע לסגר קצר של שבועיים ופתיחה מורחבת בפברואר. אבל זה השתנה והתעכב. מה שעשתה ישראל שלא עשו מדינות אחרות זה החיסונים וישראל היא השיאנית. ובקיץ נלך לחיסון שלישי למי שקיבל את שני החיסונים .