יו"ר כחול לבן בני גנץ התראיין לאמנון אברמוביץ' לפני כיומיים ב"אולפן שישי" של "חדשות 12", ותקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו. בן כספית וינון מגל התייחסו היום (ראשון) בפתח תוכניתם ב-103FM לראיון, כאשר לטענת מגל "דבריו של אברמוביץ' בריאיון עם גנץ הם מפגן שנאה נגד נתניהו". כספית מצדו, השיב: "כל מה שאברמוביץ' אמר נכון".

מגל: "הכל זו אורגיית שנאה לנתניהו. תשמע את אמנון אברמוביץ' באולפן שישי: 'אני אדבר כאיש ימין'. הוא מסביר למה להצביע למפלגות ימין, כאיש ימין. תעמולה בשידור חי, כאנשי ימין תצביעו למפלגות, לבנט. הוא מסביר לאנשים בשידור חי אם אתם אנשי ימין תצביעו לזה ולזה, לא לליכוד. זה תעמולן".

כספית: "ממש צר לי אבל זה לא הנושא של מה שהשמענו עכשיו. אתה רוצה להתגולל על אברמוביץ'? לבריאות".

מגל: "אני מתגולל על חדשות 12 שאחרי שבן האדם אמר שיאתרג ראש ממשלה שמים אותו עדיין כפרשן. מותר להיות תעמולן, מותר, אבל הוא לא אומר אני שמאלני שעובד בשירות השמאל, הוא אומר אני פרשן לכאורה אובייקטיבי זה הפייק תקשורת. אנחנו כבר לא קונים את הסחורה הזאת".

כספית: "אתה לא לומד לקח מכישלונות העבר, הצד שלכם לא קונים בדרך כלל אלא מקבלים מתנות, מיליארדים וזה. אצלנו קונים. אני חושב שכולם יודעים שאברמוביץ' איש שמאל, כל מה שהוא אמר נכון. הוא לא עשה תעמולה שמאלנית, הוא עשה תעמולה ימנית. הוא בין היתר ממליץ על נפתלי בנט שכולנו יודעים שישב עם נתניהו אחרי הבחירות, לכן כל התזה שלך קורסת ברעש מחריש אוזניים. הקטטה הזאת בצד השני שאני חלק ממנה, אמנם לא בקיצוניות אבל יש כאלה שאומרים שגנץ היה צריך לעשות את מה שעשה, אני ביניהם. יש כאלה שגנץ שנוא עליהם כל כך, וראית את זה מתפוצץ בין אברמוביץ' שמוביל את הדגל של גנץ הפושע והבוגד שהפר את מילתו לבין גנץ שמרגיש נבגד. יש פה אירוע, אני חושב שקצרה היריעה שננתח אותו, אבל זה מראה את ההבדל העצום בין שני המחנות. יש מחנה שיהיה נאמן למנהיג בכל מקרה ויש מחנה שידקור את המנהיג בגב בכל מקרה. זה לא טוב וזה לא טוב".

מגל: "לא העברתי ביקורת על העסקה עם המטורללת? אתה פי עשר שופר ממני. מחויב למאבק ולמלחמה בביבי פי מאה ממה שאני מחויב להגנה על ביבי".

כספית: "אם זה היה הפוך, ראש הממשלה היה מרכז שמאל וביבי מצליח אחרי שלושה ניסיונות להגיע לממשלה פריטטית, ידיים על ההגה, המחנה שלו היום היה יותר גדול ממה שהתחיל ובצד השני בדיוק הפוך, זו תקלה".

מגל: "בגלל שנאת ביבי, בגלל שהוא נכנע לביבי".

כספית: "השנאה קיימת בשני המחנות".

מגל: "בצד שלנו לא שונאים, אנחנו רק אוהבים".