ההמונים שקיוו לנסוע לשלג עם פתיחתו המחודשת של אתר החרמון כחלק מההקלות עם ביום הסגר הפכו למתוסכלים מול מסכי המחשב והסלולר. מיקי ענבר, דוברת אתר החרמון, סיפרה היום (ראשון) בתוכניתה של ליאת רון ברדיו 104.5 צפון כי "מיד שעלינו על התקלה פנינו לחברות האשראי, והם מבצעים זיכויים לכל מי שחויב באופן כפול. אנחנו תחת מגבלה של 2,500 איש באתר, להרבה מאד לא נתנו להיכנס. אנחנו מתווכחים עם אנשים עוד משעות הבוקר ומבקשים שלא להגיע בלי הזמנה".

"קודם כל האתר נפתח, יש כאן הרבה גולשים שהגיעו ונהנינו מהשלג והמסלולים", אמרה ענבר ותיארה את השתלשלות העניינים: "מה שקרה אתמול הוא שעלינו בשעה שבע למכירה באתר האינטרנט, היו עומסים. לא האתר קרס אלא מערכת הסליקה של חברות האשראי לא עמדה בעומס ולא השלימה הזמנות של כל הליך הרכישה ללקוחות. נוצר מצב שהלקוחות לא קיבלו את אישור ההזמנה הסופי מאתר החרמון, העבירו שוב את פרטי כרטיס האשראי, לא קיבלו אישור הזמנה והעבירו כמה פעמים".

היא ציינה כי "עלינו על זה ופנינו לחברות האשראי כבר אתמול והן מבצעות זיכויים לכל החיובים הכפולים. הרבה מאד כן הצליחו. כל חבילות הסקי עד יום ראשון הבא נמכרו אתמול, זו ראיה שהיה אפשר", והוסיפה: "הוצאנו הבהרה שיש עומס ותקלה, שמי שחויב חיובים כפולים יזוכה ושהחיוב אינו מהווה אישור הזמנה לאתר החרמון. אמרנו שמי שלא קיבל שלא יגיע כי אין לו הזמנה. למרות ההודעות שלנו הרבה מאד הגיעו והם חזרו אחורה, לא הייתה לנו ברירה, אנחנו תחת מגבלה של 2,500 אנשים. הגיעו הרבה מאד אנשים, כי אנשים מתעקשים והם באים בלי הזמנה, וזה יוצר את התורים".

לדבריה, "משעות הבוקר אנחנו מתווכחים עם האנשים, יש הנחיות ברורות באתר ואנשים פשוט לא קוראים את זה". לסיום אמרה כי "כל אותם אלו שלא הצליחו ליצור כרטיסים והכרטיס חויב - הזיכוי יתבצע", והדגישה: "מי שעשה הזמנה במלואה יכול להגיע אלינו".