אישה שרודפת אחרי צעיר שפרץ לדירה של בתה והוא נס על נפשו, זה לא מחזה שגרתי ובוודאי שלא בצהרי היום במרכז העיר פתח תקווה. אבל בראשון האחרון, כשרבים היו עסוקים בחגיגות שושן פורים נקלעה דינה (שמה המלא שמור במערכת) לסיטואציה הלא נוחה הזאת ומתוך אינסטינקט של אם המגוננת על ילדיה, פתחה במרוץ מתועד אחרי פורץ שחדר אל דירת בתה בזמן שבתה וחתנה היו בירושלים, כשהפורץ מטפס מעל גדרות והיא באפיסת כוחות זועקת לעברו "גנב גנב".

דינה משחזרת את האירוע: "הבת שלי התחתנה לפני כשלושה חודשים והיא מתגוררת בבניין ממולי. בראשון בבוקר בסביבות השעה 09:45 הם עלו לירושלים לחגוג את שושן פורים. מתקשרת אלי בשעה 10:00 השכנה ואומרת לי 'דינה, אנחנו רואים שפורצים לדירה של בתך. אני, החתן שלי והבת שלי יצאנו במרוצה למטה, תפסנו עמדות, כיתרנו את הבניין ואני עליתי לדירה, ניסיתי לפתוח את הדלת שהייתה כמובן נעולה. ירדתי מיד למטה ובדקתי מסביב בחלונות לראות איפה פתוח ומה קורה ומיד אני רואה אותי מולי. ככל הנראה ניסיון פתיחת הדלת גרם לו ל'הפרעה בעבודה'. הוא יצא החוצה מהחלון והחל לברוח ואני במרדף רגלי אחריו כשאני צועקת 'גנב גנב'.

זו שמצלמת זו הבת הקטנה שלי והיא רצה אחריו כדי לתפוס תמונה של הפנים שליו כשהבנתי שאין לי סיכוי כי הוא קפץ מעל הגדרות ואני לא כזאת נינג'ה, בכל זאת אני בת 53, אם לתשעה ילדים וסבתא לנכדים. זו שהסריטה רצה אחריו דרך החצרות עד לצומת רוטשילד-הרצל והיא ראתה אותו כשהוא חוצה צמתים, אבל היא לא יכלה לעשות דבר מעבר". 

מה הוא גנב?
"תכשיטים. עגיל וצמיד יהלום וכסף מזומן - 5,000 שקלים".

"אנחנו מצפים שהמשטרה תשים את ידה על הגנב ומקווה שיצליחו במשימה", אמרה דינה והוסיפה: "הבת שלי חזרה מירושלים בטראומה כשהבינה שפורץ בילה אצלה בבית. למרות שזה היה קצר הוא הספיק להפוך את הארונות ולעשות בלאגן בבית".

דינה ובתה הגישו תלונה למשטרה שפתחה בחקירה.

בינתיים עלו לרשת החברתית סרטון המתעד את האירוע וכן תמונות של אותו פורץ ברגע שבו דינה ובתה הקטנה החליטו לסיים את המרדף. "הבת שלי המשיכה לרדוף אחריו בניסיון לצלם אותו והצליחה להנציח תמונה שלו בתקווה שזה יסייע למשטרה לעצור את החשוד".