ראש הממשלה בנימין נתניהו אישר הערב (שלישי) בריאיון לרשת i24NEWS כי נערכים חיפושים אחר גופתו של המרגל אלי כהן בסוריה. עם זאת, בלשכת ראש הממשלה הכחישו את הפרסומים לפיהם הועבר חפץ, אשר היה שייך לאלי כהן, לידי ישראל ואמרו כי מדובר ב"מידע שגוי. ראש הממשלה הסביר שהמאמצים להשבת גופתו של אלי כהן נמשכים כל העת והבהיר שהמאמצים לא קשורים לנשיא רוסיה".

על פי המידע שהגיע ל- i24NEWS, החפץ הועבר מידי הסורים לרוסים המחפשים באזור מחנה הפליטים אל-ירמוק, והרוסים ככל הנראה העבירו את החפץ לישראל. גורם במשרד ממשלתי סורי אומר ל- i24NEWS כי מדובר בחפץ אישי השייך לכהן, ככל הנראה שרידי ביגוד או מסמך כלשהו.

הגורם הסורי אף הוסיף בשיחה עם i24NEWS כי קיימת מחלוקת בין סוריה ורוסיה באשר למחיר שיש לגבות מישראל עבור כל פיסת מידע נוספת הקשורה למרגל הישראלי. באותו עניין אומר ל- i24NEWS מקור רוסי, המקורב לסוכנות הביון הרוסית, כי הסורים סיפקו לחיילים הרוסים מפות מדויקות של אזור החיפושים. זו הפעם הראשונה בה ככל הנראה, גורם רוסי מאשר את קיום החיפושים, ואת שיתוף הפעולה בעניין זה בין כוחות אסד לבין משטר פוטין.

במסגרת הריאיון שנעשה, נתניהו צוטט כשאמר: "זה נכון. זה כל מה שאני יכול להגיד. אני מחויב להשבת כל אחד מהנופלים והנעדרים שלנו. הבאנו את שרידיו של זכריה באומל לישראל. זה הגיע כתוצאה מהקשרים הקרובים שיש לי עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, והוא שלח את הכוחות שלו, תחת הצעות של מידע מודיעיני שאנחנו העברנו להם להשיב את זכריה באומל ואנחנו ממשיכים במאמצים הללו להשבתו של אלי כהן ולכל אחד אחר".

בתו של אלי כהן, סופי בן דור, התייחסה לדברי רה"מ בשיחה עם מעריב: "קיבלנו הכחשה גורפת ובינתיים אין שום דבר חדש. אנחנו מאופקים וממשיכים לצפות ולקוות שיהיו התפתחויות". היא הוסיפה: "אני מבינה את הכוונות הטובות". בן דור הבהירה, שלמרות הדיווחים, המשפחה לא נפגעה והיא ממשיכה לעקוב אחר ההתפתחויות בציפיה לקבלת בשורות.