המשטרה הודיעה הערב (ראשון) כי פתחה בחקירה נגד יו"ר זק"א יהודה משי זהב שייחקר באזהרה בחשד לביצוע עבירות מין על ידי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433. לפני זמן קצר פנו החוקרים לקורבן הראשון, שעדיין לא חל על המקרה שלו חוק התיישנות.

יהודה משי זהב יקבל פרס ישראל למפעל חיים (צילום: גרגורי באדו, לע"מ)

על פי פרסום בחדשות 13, עדויות חדשות נגדו התווספו בימים האחרונים. עדות אחת מהן היא של מתנדב זק"א, שלדבריו היה בן 11 כאשר הכיר את משי זהב. "הוא מוריד את המכנסיים ומתחיל לגעת בי לאט לאט, מבקש ממני לשבת לו על הברכיים. זה היה קשר שנמשך מעל שלוש שנים, הייתי הזונה של יהודה. הרבה נגיעות מיניות, הרבה פורקן שלו. הוא פגע בי עשרות אם לא מאות פעמים", סיפר.

עדות נוספת שפורסמה היא של מ', צעירה חרדית בת 19 שלפני 9 שנים נכנסה למשרדו: "כשבאתי לצאת אז נעמדתי והוא פשוט נעמד מאחוריי, הצמיד אותי לקיר בכוח, נגע בי מתחת לחולצה, הוא ממש השתמש בכוח, ממש ממש התנגדתי לו ויצאתי משם מבוהלת ונסערת".

נ', חברתה שליוותה אותה, זוכרת גם היא את אותו האירוע. "היא יורדת משם נסערת ובוכה, מספרת לי שהוא סגר את הדלת, כיבה את האור, הצמיד אותה לקיר בכוח וניסה להכניס לה ידיים מתחת לחזייה", סיפרה והוסיפה: "התחננתי אליה שנתקשר למשטרה ונלך להגיש תלונה והיא אמרה לי מה פתאום, הוא כזה בן אדם גדול, יש לו עורכי דין, יש לו כספים. הוא יסתום לי את הפה ויעלים אותי".

על פי הפרסום, נ' עצמה קיבלה ממנו הצעה מגונה בזמן שהיה בקשר רומנטי עם חברתה הגרושה: "הוא שאל אותי אם אני מעוניינת להצטרף אליהם לחדר, לצפות בהם מקיימים יחסי מין בתשלום. יום אחד היא הייתה איתו בחוף והוא עשה לה הפתעה, הביא בחור חסיד בן 18 ואמר לבחור לגעת בה והוא יצפה בהם. הוא פשוט צפה בהם. היא קפאה אבל בסופו של דבר היא יצאה משם מסוייטת והתקשרה אליי שאבוא לישון אצלה". 

לדבריה, משי זהב "נהג להעניק כספים רבים, להוציא לטיולים, לקיים ימי הולדת, הפקות, טיסות לחו"ל ועזרה בהוצאת רישיון נהיגה". בסביבתו רבים מספרים כי לא הופתעו כלל ומבינים את הסיבה שעד היום אף אחד לא יצא נגדו. 

גם צ', שהגישה נגדו תלונה בדבר ניסיון אונס, סיפרה כי "הקולות שמלווים אותי מאותו אירוע לא ימושו מחיי לנצח, הוא אדם מסוכן, מתנפל על קובנות בעל כורחן. מדובר באדם מסוכן שלא שולט במה שנמצא לו בתוך המכנסיים ולא בוחל בשום פעולה באשר היא".

עוד על פי הדיווח בחדשות 13, מכתב חדש הופץ על ידי הנהלת זק"א לעובדים ולמתנדבים, בו נכתב: "אנחנו יודעים שאלו רגעים קשים אך עלינו לזכור שאיש לא הטיל דופי במתנדבי הארגון. הארגון ושליחותו גדולים ונמשיך בעבודת הקודש".