עומר יענקלביץ' הייתה בלב הסערה מאז שנכנסה לעולם הפוליטי. לצד ההישג הפוליטי של היותה השרה החרדית הראשונה, היו תמיד השמועות על כך שהתקדמה בשל יחסיה הקרובים עם בני גנץ. ד''ר אבישי בן חיים, פרשן חדשות 13, פגש את יענקלביץ', שהציגה לראשונה את גרסתה, הדפה במפורש את הטענות, פרשה את המשנה החברתית המאתגרת ואף נפגשה עם רויטל גנץ, אשתו של בני גנץ. הצצה לכתבה המלאה שתשודר הערב (שלישי) במהדורה המרכזית של חדשות 13.

עומר יענקלביץ' מתייחסת לשמועות על היחסים עם גנץ. מתוך המהדורה המרכזית של חדשות 13

"אנחנו חברות טובות", סיפרה יענקלביץ' בכתבה כנשאלה על ידי אביחי בן חיים האם השמועות לא גרמו לקרע בינה לבין אשתו של בני גנץ. "הם מגיעים אלינו, הם מוזמנים אלינו. ואנחנו מתארחים אצלם. והילידם חברים מאוד טובים, ומתייעצים, דרך אגב עם בני וגם עם רויטל". 

"תשמע, הלכלוכים האלה זה תקשורת שבחרה לייצר... אתה אפילו לא שאלת ואני חייבת להגיד לך, 'הטלפון! הטלפון! מה היה שם בטלפון של בני גנץ?! אתה יודע שסיפור הטלפון הוא זה איזשהו מייל משנת 2014 שלא הכרתי את בני גנץ בכלל בתקופה הזאת? אתה יודע את זה? מה לי ולאירוע של הטלפון? יצאו בהצהרות הזויות שהוא נסחט על אירוע הטלפון, בגלל חומרים שיש לו שקשורים לעומר יענקלביץ'. תבין עד כמה זה הזוי".