הקטל בדרכים: רוכב אופנוע בשנות ה-40 לחייו נהרג הערב (רביעי) בתאונה עם רכב פרטי, ברחוב דבורה הנביאה בתל אביב. על פי גורמי הרפואה, רוכב האופנוע נפגע באורח אנוש, ובתום ניסיונות החייאה, נאלצו לקבוע את מותו. נהג הרכב נחקר על ידי בוחני המשטרה של מחוז תל אביב בזירה, והמשטרה פתחה בחקירה.

מוקדם יותר, אישה בת 70 נהרגה, גבר בן 50 נפצע באורח קשה ו-10 אנשים נפצעו קל בתאונת דרכים בין רכב פרטי למיניבוס סמוך לצומת חנניה שבגליל העליון. לאחר שקבעו את מותה של האישה, אנשי מד"א פינו את הגבר והפצועים קל לבית החולים זיו וגליל מערבי. המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירת הנסיבות לתאונה.

זירת האירוע בצומת חנניה (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)
זירת האירוע בצומת חנניה (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)

במקרה נוסף שאירע הבוקר, אישה בת 60 נהרגה בתאונה בין משאית לרכב פרטי ברחוב נתנזון בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א איתרו את האישה, שנהגה ברכב, כשהיא לכודה ברכבה ללא רוח חיים וקבעו את מותה.

מכבאות והצלה מחוז חוף (חיפה) נמסר כי ארבעה צוותי כיבוי בפיקודו של רשף גילי סיסו פעלו באמצעות כלים הידראוליים יעודיים לחילוץ האישה, שהתנגשה עם רכבה בחלקה האחורי של המשאית.

הרלב"ד עדכנה כי מתחילת השנה נהרגו בכבישי ישראל 66 בני אדם. בתקופה המקבילה אשתקד נהרגו בתאונות דרכים 60 בני אדם. כמו כן, נמסר כי מתחילת השנה נפצעו קשה בתאונות דרכים 304 בני אדם, כאשר בתקופה המקבילה אשתקד נפצעו 446.

זירת התאונה בחיפה (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)
זירת התאונה בחיפה (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)