במהלך תוכניתם הבוקר (שני) ב-103FM, הראשונה לאחר פרסום תוצאות האמת, לא היססו ינון מגל ובן כספית לתקוף חזיתית ואישית מגיש את רעהו, ולומר בביטחון רב כי היתרון בשלב זה נמצא בצד הפוליטי שעמו הם מזוהים.

לדברי מגל, התרחיש הריאלי היחיד שנמצא על הפרק הוא ממשלת ימין בראשות נתניהו ובשיתוף נפתלי בנט (מבפנים) ומנסור עבאס (מבחוץ). בכל דרך אחרת, נפגוש באוגוסט את הקלפיות. "נפתלי צריך לבוא, לעשות גוש של 59, לצרף את עבאס כתומך מבחוץ, ויש קואליציה. ביבי מלך ישראל. ממשיכים, ורק אתם בחוץ - גוש השנאה, גוש החרם - אתם תישארו בחוץ. לא יעזור לכם. אתם תמשיכו לדבר - אין לכם ממשלה", אמר.

על פי ינון, הברירה של בנט אחת היא: "אנחנו הימין ואנחנו לא נסלח לבנט אם הוא ילך לממשלת שמאל-ערבים-פייקלע'ך וכל מיני שטויות כאלה כדי להיות בבלפור רבע שעה רק בשביל להפיל את ראש ממשלת הימין. לא נסלח לו וזה יהיה סופו הפוליטי. כדאי מאוד שהוא יידע את זה. זה לא במקרה שאני אומר את זה וכך גם ריקלין וזאב קם". בן הגיב: "בטח שזה לא במקרה, יצאה הוראה מבלפור". ינון לא היסס לתקוף גם את גדעון סער, ואמר: "גדעון אבוד. הוא בכלל לא רלוונטי. גדעון זו רק שנאה לנתניהו".

"אני מעדיף ממשלה שתקרא לה 'טוסטר', אבל שמחולל הכאוס הרעיל לא יהיה בה", אמר בן כספית, והוסיף כי לא משנה מי יעמוד בראשה - בנט, לפיד או מנהיג אחר מ'גוש השינוי': "העיקר שלא יהיה שקרן וללא כתבי אישום. הפכנו להיות אנשים צנועים".

תגובתו של בן לדברים של ינון עוררה ויכוח באולפן: "כשאני קורא את הציוצים שלך ושל שמעון ריקלין, אני רוצה להדגיש: אתם לא ימין", אמר כספית.

ינון: "לא, אתם ימין".

בן: "אתם פולחן אישיות עלוב ומעליב. אני מקווה ובטוח שלפחות אתה יום אחד תבין את זה. פולחן אישיות זה לא ימין. בנט וסער הם הרבה יותר ימין ממך, הם לא שטופי מוח כמוך".

ינון: "זה כל כך פתטי הדיון הזה. זה ימין? נו באמת. די להיות פטתי. זה מגוחך! אל תלמדו אותנו מה זה הימין, תפסיקו עם ההתנשאות הזו שבה אתם מנסים לחנך אותנו".

בן: "אתם יודעים לקרוא מספרים, יכולים לקרוא לזה שנאה... אני רגוע מאוד הבוקר. הסיפור שלכם נגמר, תם ונשלם".

ינון: "אז תם עידן נתניהו בעצם?"

בן: "תם העידן שלכם. מה שאתה עושה, מעבר ללהגחיך את עצמך, וחבל, זה פול גז בתוך ביצה טובענית. תוקם ממשלה, אתה יכול להיות רגוע".

ינון: "יפה, שימו הקלטה. רק איזו ממשלה תוקם?"

בן: "אין לי שום עניין לתת לך אותה, תתקדם. יש 700 וריאציות, אתה יכול לדבר עליהן עם ריקלין".