"חגגו על דמי": אולה קרבצ'נקו, אותה רובנו מכירים כא"ק, הדמות השנויה במחלוקת שנחשדה ציבורית ופלילית כמעורבת במקרה הרצח של הנערה תאיר ראדה בקצרין בשנת 2006, התייחסה היום (שני) בחשבון הטוויטר שלה ליוצרי הסדרה שהעלתה את שמה לכותרות - "צל של אמת".

בציוץ כתבה קרבצ'נקו בתחילה כי קיבלה התנצלות מיוצרי הסדרה, יותם גנדלמן, ארי פינס ומיקה תימור, "חלילה לא על הרס חיי ושמי", הוסיפה, "בואו לא נגזים, הם לא כאלה חשובים".

הציוץ הזה מגיע לאחר שהיוצרים גנדלמן ותימור התראיינו לכתבה בחדשות 12 בה הסבירו כי ההיטפלות לדמותה נבעה מהצורך להעלות ספקות נוספות לגבי חקירת מקרה הרצח שזעזע את המדינה, במיוחד לאור השאלות הרבות שנותרו סביב מעשיו של הרוצח שהורשע בשני ערכאות משפטיות - רומן זדורוב, שעדיין מרצה עונש מאסר.

רומן זדורוב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
רומן זדורוב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

במהלך הסדרה ולאחר שידורה, שמה של קרבצ'נקו נקשר באופן ישיר לספק הסביר שרוצחה האמיתי של ראדה עדיין מסתובב חופשי, זאת על אף שהאחרונה, המתמודדת עם מחלת נפש ומגיעה מרקע סוציו אקונומי נמוך במיוחד, נחקרה באופן ממושך על ידי המשטרה במהלך התגלגלות ההליך המשפטי נגד זדורוב וחשודים אחרים.

"אבל הם כן התנצלו על חוסר צניעות בחגיגות על דמי", כתבה עוד א"ק, ומיהרה לסייג לאחר מכן, "סליחה. מתקנת נוסח. לא קיבלתי התנצלות מיוצרי צל של אמת".

עוד הוסיפה קרבצ'נקו כי היא מגייסת כספים על מנת להתמודד עם המאבק לניקוי שמה, כחלק מתהליך תקשורתי ארוך אותו היא מנהלת ובחירתה להיחשף בשמה ובפניה במספר הזדמנויות. "אני מוכרת יצירות בשביל לגייס כסף עבור המאבקים שעוד לפניי", כתבה בציוץ נוסף. "אם אתם בעניין. כנסו או הפיצו בין חברים וקבוצות. הכול יעזור".