כ-180 אלף מטיילים טיילו היום (חמישי) בשמורות הטבע והגנים הלאומיים. בין האתרים שבלטו היום מבחינת תנועת המטיילים: הגנים הלאומיים מצדה עם כ-5,000 מטיילים, קיסריה וירקון תל אפק עם כ-4,000 מטיילים בכל אחד מהם, אשקלון עם כ-3,000 מטיילים, אשכול (הבשור)  עם כ-2,500 ובית גוברין ומגדל צדק עם כ-2,000 מטיילים בכל אחד.

בין שמורות הטבע בלטו שמורת הטבע עין גדי עם כ-3,500 מטיילים, הבניאס עם כ-2,000 מטיילים ועין אפק ומערת הנטיפים עם כ-1,500 בכל אחת מהן. בנוסף, כ-5,500 מטיילים בחרו ללון בחיק הטבע באחד מחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים ברחבי הארץ. בין החניונים הבולטים היו חורשת טל, אכזיב , מעיין חרוד, בארות ומצדה מערב. בתוך כך עשרות אלפי מטיילים פקדו היום גם את עשרות תחנות המידע וההסברה שהציבה רשות הטבע והגנים באזורי הטיול המבוקשים בשמורות ובגנים הלאומיים בשטחים הפתוחים בהן בלטו בעיקר תחנות המידע בנחל אוג, שמורת נחל תבור, נחל קנה וחוף השרון.

לדברי רעיה שורקי, מנהלת חטיבת קהל וקהילה ברשות הטבע והגנים, "גם ביום הרביעי של חול המועד עשרות אלפי מטיילים גדשו את שמורות הטבע והגנים הלאומיים, נשמו טבע ותרבות ונהנו מהאתרים המטופחים והמסלולים הפורחים. אנו נערכים למספר רב של מטיילים באתרים גם בחג השני ולאלפי מטיילים שנוהגים לרדת דרומה לטייל ולבלות לילה בחניוני הלילה תחת כיפת השמים. נכון לעתה נותרו עדיין מקומות פנויים בימי שישי ושבת בעשרות גנים לאומיים ושמורות טבע וזה הזמן להירשם לביקור בהם וליהנות מחוויית טיול אביבית מהנה".