בפתח תוכניתם של בן כספית וינון מגל הבוקר (שני) ב-103FM הסבירו כל אחד מהם את נקודת מבטו, עם פתיחת הדיון במסגרת משפט נתניהו. כספית טען כי "זה לא יום שמח. זה יום לא פשוט להיות אזרח ישראלי", והודה: "מקווה שמורשת נתניהו מתחילה להסתיים היום".

בנוסף, הסביר מדוע הוא אינו מדבר עם נתניהו וסיפר כי "אחרי שנתניהו הובס והוברח, הוא עשה מסע ארוך של סולחות וכמובן שאני הייתי האחרון בתור. אז הוא ביקש ממני לעזוב לו את שרה כי הוא לא יכול להכיל את זה ואני אמרתי לו שאם היא לא תהיה מעורבת, אני אעזוב אותה. קיצור, מפה לשם, הוא חידש איתי את היחסים ואפילו ראיינתי אותו כשהוא חזר לראשות הממשלה, והוא היה מאוד מרוצה. ואז היה פרסום על 'הביבי טורס', הנסיעה שלו המטורללת למלון בלבנון השנייה, ואני כתבתי טור במעריב שהכותרת שלו הייתה 'הגברת'. ובכן, מאז כבר לא דיברתי עם נתניהו". 

"נתניהו עשה תרגילים שלא כתובים בספרים כדי למסמס את המשפט, ובסוף באותו יום הולכים לנשיא להמליץ מי ירכיב את הממשלה, ולביהמ"ש למשפט שלו", טען בדבריו.

הדיון התקדם לבעד ונגד יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. ובהמשך לדבריו של הרב קנייבסקי והניסיון לשכנע את גדעון סער לחבור לימין. "גדעון סער לא בדילמה. הוא לא שוקל לרגע להיכנע ללחץ של קנייבסקי. הוא לא יישב תחת נתניהו", אמר. 

כאמור, את הדברים האלה אמר על רקע משפטו של נתניהו שנפתח היום עם שלב ההוכחות. שלב זה, שהוא החלק המרכזי והארוך במשפט, נפתח בנוכחות כל הנאשמים, כולל ראש הממשלה. את הדיון פתחה ראש התביעה והמשנה לפרקליט המדינה, עו"ד ליאת בן ארי, שאמרה בנאומה כי מדובר ב"תיק משמעותי וחמור בתחום השחיתות השלטונית", סקרה את האישומים והסבירה כיצד מתכננת התביעה להוכיח אותם בפני בית המשפט. לאחר מכן עלה עד התביעה הראשון בתיק 4,000, מנכ"ל וואלה לשעבר אילן ישועה.