אושר דרעי בת ה-23 נפטרה הלילה (בין רביעי לחמישי) בבית החולים זיו בצפת לאחר שככל הנראה אכלה קינוח חלבי במסעדה בשרית כשרה למהדרין ופיתחה תגובה אלרגית חריפה ומהחקירה עלה כי לא נשאה איתה את מזרק האפיפן שלה. בשיחה עם חדשות 12 סיפרה אמה בכאב כי "היא פונתה בכוחות עצמה לבית חולים, אני לא יודעת איך היא הצליחה, ואז היא איבדה הכרה".

אמה של הבחורה שמתה מתגובה אלרגית לחלב (צילום: אלי אשכנזי)

היא הוסיפה על החוויה הקשה: "הגעתי ממש כמה דקות אחרי וכבר לא נתנו לי לראות אותה. היא הייתה מחוברת למלא מכונות ומכשירים. היא חיה את זה, היא נולדה אלרגית והיא יודעת מה זה - אין שום סיכוי שהיא תסכן את החיים שלה. הרגו לי את הילדה".

אושר דרעי שנפטרה מתגובה אלרגית לחלב (צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של אושר)
אושר דרעי שנפטרה מתגובה אלרגית לחלב (צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של אושר)

בדבריה ציינה כי "אתמול במקרה היא אמרה לי 'אימא, תבואי לבקר אותי בעבודה', ובאתי כשסיימתי לעבוד. בדרך כלל אני לא מטיילת, אני מגיעה מהעבודה ישר הביתה. היא ילדה עצמאית, ברוב המקרים שהיא יודעת שהיא בסכנה היא מזמינה טיפול נמרץ. היא מזריקה אפיפן ויודעת להתמודד עם אלרגיה. אתמול היא לא חשבה שתצטרך בכלל את המזרק במסעדה כשרה למהדרין".

האם סיפרה כי להבנתה הקצפת שאכלה אושר במסעדה הייתה חלבית ונזפה בבעלי המסעדה ובעובדיה: "זו הייתה מסעדה כשרה למהדרין והוא נתן שם חלב לאנשים שאכלו בשר. הוא הכשיל שם הרבה אנשים - בשביל מה? איפה היה משגיח הכשרות?".