אלמונים תלו היום (רביעי) שלט בסמוך לכיכר המועצה בבאר יעקב עליו נכתב שם גן ילדים  עם הכיתוב ״מנוהל ע״י לסביות״. בשבוע שעבר, רוססו קירות הסמוכים לגן תחת הכיתוב: ״גן הלסביות״. כמו כן, פורסמו היום פוסטים ברשתות החברתיות תחת המסר ״כדאי לדעת- מותק של גן מנוהל ע״י לסביות״. הגננת מספרת כי כבר תקופה מופצת נגדה שנאה והמשטרה לא מסייעת בטיפול במקרים. 

מנהלת הגן אביבה לוי זכי מסרה: ״בשבוע שעבר ראיתי שרוססו שתי כתובות שנאה מול הגן וכל הורה או מתעניין בגן ראה את הכיתוב. זה תסכול שלא נפסק ולצערי המשטרה לא עושה כלום כדי לעצור את השנאה הזאת. זה מפר את השלווה ופגע לי בפרנסה וברישום לגן. אני לא עוצמת את העיינים, יש הרבה להט״בופוביה וזה כנראה ימשיך לפגוע לי בפרנסה. אני ממשיכה הלאה, אף אחד לא יוריד אותי ואמשיך להיות מי שאני בגאווה. הורים רבים ששמעו על המקרים פנו אליי, הביעו תמיכה ולאחר מכן פנו גם לראש המועצה שיגנה את המקרה. אני מקווה שמקרים להט״בופובים כמו זה יפסקו ושכל אחד ואחת יוכלו לחיות את חייהם בביטחון״. 

באגודה למען הלהט״ב מסרו: ״לא ניתן לשנאה לנצח. מי שמבקש להפיץ שנאה נגדנו, לא יצליח במשימתו. הקהילה הגאה תמשיך להיות בכל מקום באהבה ובגאווה. כל מי שחושב שיצליח למחוק אותנו טועה ובגדול. אנחנו מצפים ממשטרת ישראל למצות עם הפושעים את הדין המלא. מדובר בפשע שנאה שמצטרף לעשרות מקרים בשבועות האחרונים. האגודה מלווה את הגננת מול רשויות החוק, אנחנו מבקשים מכל מי שחווה להט״בופוביה לפנות אלינו״.

במועצה המקומית באר יעקב מסרו: ״המועצה המקומית והעומד בראשה מגנים בתוקף כל ביטוי שיש בו פגיעה באדם כלשהו מכל מגדר, מגזר, כזה או אחר. בבאר יעקב יש קהילה מגובשת, תומכת, מכילה, המכבדת את כל תושביה״.