שי לי תבל, שהעיד באומץ ובפנים גלויות בתחקיר 'עובדה' נגד יהודה משי זהב, שוחח הבוקר (ראשון) עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתוכנית ב-103FM וסיפר על תחושתיו בימים שלאחר השידור: "אנשים פונים אליי ואני מקבל הרבה תמיכה, אני מרגיש יותר משוחרר, יש הרבה אנשים שלא מסוגלים ועדיין נמצאים בתוך הקהילה החרדית".

תבל הוסזיף כי למרות התמיכה, הוא אינו נכנס להודעות שמגיעות אליו: "אני קורא את חלקן בראשי פרקים, אני לא רוצה להיכנס לטריגר עם עצמי או להתקף חרדה".

"אסור לתת למצב הזה לדעוך בין כל מה שקורה עם המצב הביטחוני והפוליטי, יש עוד הרבה אנשים ומקרים שלא נחשפו לרוב בגלל קוד השתיקה של החברה החרדית, שאני לא בא נגדה אלא מדגיש שיש מקום שחייב לטפל בו. הם שמרו בכל השנים האלה על נקודת השתקה וחשבו שהם יודעים לטפל בדרך שלהם", הוא המשיך. 

בהמשך הראיון, התייחס תבל לניסיון ההתאבדות של משי זהב ביום בו שודר התחקיר: "זה לא חיזק אותי, אני לא במקום שאני שמח שהאדם נמצא במקום בו הוא נמצא, הייתי יותר שמח אם הוא היה נותן לי תשובות ועומד לדין על הדברים, אדם שעושה מעשה כזה לא מתחשב גם במשפחה שלו, עד כדי כך".

עוד אמר כי "אני במקום של רחמים על המשפחה אבל עליו כאדם אני לא מרחם, הוא לא ריחם עליי. ביום חמישי היו לי חמישה או שישה התקפי חרדה, אמרתי 'אני רוצה לוודא שהאדם נמצא בטיפול נמרץ' כי מבחינתי הוא יכול לעשות 'שטיק', אני מכיר את האדם על בוריו, אף אחד לא יכול להגיד לי 'אתה מדמיין', לילה לפני כן אמרתי בשיחה מוקלטת 'האדם יעשה 'שטיק' כזה או אחר, יביים התאבדות או תאונה וייעלם' אמרתי את זה לגורמים שהיו סביבי, בין אם האנשים שמלווים אותי או מישהו שקשור".

כשנשאל האם היה מופתע לשמוע על כך, השיב: "מופתע? לא, אני נפגע עוד פעם – בפעם השלישית. הפעם הראשונה הייתה המעשה, הפעם השנייה זה היה ההכחשה והפעם השלישית ההתאבדות ושהעו"ד קורא לנו שקרנים".

"אדם שמגיע לפסגה מסוימת, הרי על החסד של אמת שלו אין עוררין, אבל זה לא קשור אליי. הוא יקבל את השכר שלו בשמיים, זה לא קשור אליי. אתה משאיר אותנו, לא אחד ולא עשר ולא עשרים, אנשים שפגעת בהם, קרעת את הנפש שלהם, לא אחד, ולא שלוש", הוסיף תבל. 

בסיכום דבריו איחל לעצמו תבל שיזכה לקבל לפחות חלק מהנפש שלו בחזרה: "לאחר ניסיון ההתאבדות אני מרגיש רע, מה ככה זה ייגמר בכל סיפור שירצו לחשוף שמישהו פגע?".