בתום מכרז, העיתונאי אלי לוי, הכתב המשטרתי בצפון של רשת 13, הוא זה שזכה בתפקיד דובר המשטרה הבא. הדוברת הקודמת מירב לפידות מונתה לתפקיד ב-2016, אך ב-2018, עם סיום כהונת המפכ"ל רוני אלשיך, סיימה גם היא את תפקידה.

מי שכיהנה בתפקיד ראש חטיבת הדוברות הייתה תנ"צ סיגל טולדו, אותה החליפה תנ"צ הדס שפירא-מדמוני. לפני כניסתה של שפירא-מדמוני לתפקיד התנהל הליך מינוי דובר, וקצינים רבים במשטרה ודמויות מובילות בתקשורת מחוץ למשטרה התמודדו לתפקיד. אלי לוי, כאמור, נבחר והוא יחל את תפקידו כבר היום.

בהודעה ששלח בחמ"ל הכתבים בוואטסאפ, כתב: ״חברים הודעתי לפני כמה דקות לעידו שאני מסיים באופן מידי את העבודה בערוץ ואתם כבר יודעים לאן. אוהב אתכם מאוד מאוד אפרד מכם אישית אחד ואחת". 

הוא הוסיף עוד: "אין לי יותר מה להגיד אני עצוב ושמח באותה מידה - אני יוצא מהחמ"ל. אוהב אתכם. תודה ענקית לישראל ניר ועידו שחיכו עד היום - ועשו הכל - מי שמכיר אותי ואת הבית שממנו הגעתי יודע שזה היה חלום ילדות שלי. תודה מיוחדת לאבי ונדב ואמנון ברקאי שאין שני לו בעולם - סיימתי. אוהב. אלי״.

מחדשות 13 נמסר: "אלי לוי הוא נכס לכל מקום עבודה, אנו גאים בעובדה שהוא היה חלק בלתי נפרד מחברת החדשות שנים רבות, ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".