הפרשן הפוליטי של חדשות 13, רביב דרוקר, שוחח הבוקר (שני) עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתוכניתם ב-103FM על האישור שקיבלו בערוץ מבית המשפט העליון לפרסם תיעוד מחקירתו של העיתונאי שעיה סגל ז"ל, מי שהיה יועצו לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו ונחקר כעד בענייני תיקיו, זאת לאחר שבית המשפט המחוזי בירושלים שלל את פרסום התיעוד החזותי והקולי של חקירתן.

"הסיפור הוא שנפלה לידינו קלטת חקירתו של שעיה סגל שהיה יועץ האסטרטגי של בנימין ושרה נתניהו במשך 10 שנים. הקלטת הזאת הפכה לצוואתו, חמש שעות של חקירתו במשטרה בתיקי האלפים", סיפר דרוקר בפתח דבריו.

"הייתה לו בטן מלאה אבל הוא לא שפך אותה בשום מקום", אמר והוסיף: "הוא כתב ספר זיכרונות והספר מעולם לא יצא לאור כך שכל סיפוריו בתחום המוסרי, הפלילי או הרכילותי נשארו מונצחים באותה קלטת של חמש שעות. רצינו לשדר אותה, ביהמ"ש המחוזי התיר לנו לשדר אותה. פרקליטי נתניהו  הצליחו למנוע את השידור, השופט במחוזי הפך את ההחלטה ואמר אסור לשדר אותה. הוא טען שזה יפגע ויזהם את ההליך למרות שהקלטת אינה חלק מההליך כיון שהאדם מת, הקלטת בעצם היא קלטת גנוזה, לא יקרה איתה כלום חוץ מערך ציבורי, אם יש לה ואנחנו חשבנו שיש לה. ערערנו לביהמ"ש העליון וניצחנו 3-0 אחרי חודש-חודשיים מאז הדיון".

דרוקר מעריך כי אם היה עדיין בחיים "הוא לא היה הופך להיות עד מפתח אבל ללא ספק היה עוד עד שהיה עוזר לתביעה לבנות את הקייס על מתנות, על המודעות של הזוג לקבלה הזאת, לעובדה שזה אסור, על חוסר רצונם לשלם כסף תמורת השירותים אותם קיבלו, כל ליבת האישום בתיק 1000 תיק טובות ההנאה, היה מוסיף לזה לא מעט".

"הוא מספר גם על היחסים עם מילצ'ן", הוסיף דרוקר, "הוא היה אבן מפתח ביחסים הללו. נשמיע איך הוא הגן עליהם בטירוף בתחנות רדיו, עימותים נוראיים עם עיתונאים מן הצד השני כמו בן כספית וכשפתאום הוא אומר בחקירה, כ'שהיא הייתה רה"מ' הכוונה לשרה נתניהו בניגוד לכול מה שהוא אמר כל הזמן, אתה חושב על האנשים שהיום מדבררים את מסרי נתניהו. שכנענו את אשתו, אלמנתו, לתת ריאיון ראשון בעיקר על שיחת הצעקות ההיא שהייתה במידה רבה חשופה לה וידעה מה קורה שם. היא תספר לראשונה מה קרה, איך הוקלט ולמה". 

דרוקר התייחס גם להצעות נתניהו לגנץ, בנט וסער להיות ראשונים ברוטציה וטען כי זה "לא יותר מאוויר חם כמו חוק הבחירה הישירה כי זה לא יקרה ולא יהיה והוא גם לא ייתן. הוא לא מתכוון לזה, הוא לא ייתן והם לא ייקחו וזה סתם קשקושים שאנשים זורקים".