שר התקשורת, ח"כ איתן גינזבורג, שוחח הבוקר (ראשון) עם גדי נס ברדיו צפון 104.5FM והתייחס להתקדמות במגעים להקמת קואוליציה: "רואים את האור בקצה המנהרה, גנץ נפגש בסוף השבוע עם בנט ולפיד ואנחנו מקווים שנצא לדרך חדשה מהר".

כשנשאל האם אפשר להגדיר את הממשלה הזאת כממשלת שמאל, כפי שמציג אותה ראש הממשלה בנימין נתניהו, השיב: "יש בממשלה הזאת 13 חברי כנסת מרשימת השמאל, 20 חברי כנסת ממפלגות הימין ו-20 חברי כנסת מהמרכז. נתניהו הופך את השמאל לדבר לא לגיטימי ואני דוחה את זה, זאת ממשלה שמורכבת מימין שמאל ומרכז ובאה לשרת את כל האזרחים".  

"זו תהיה ממשלה של אחדות ושותפות שתשים את המחלוקות בצד", הוסיף. לדבריו, כאשר בחרה כחול לבן להצטרף לממשלת אחדות עם נתניהו בעבר הם שילמו מחיר פוליטי קשה מאוד, "באנו ממקום של שותפות אבל ראש הממשלה זרק את האחדות לפח, עשה מה שהוא רוצה, ניסה לפגוע בכל דבר אפשרי. הם אלו שפסלו אחרים והאחרונים שיכולים לבוא בטענות".

בהמשך התייחס גינזבורג למתיחות בירושלים: "אני מקווה שירגע. אין שום סיבה לאירועי האלימות האלו מכל צד, צריך להחזיר את השקט והסדר". על קבלת החלטות בטחוניות בממשלה בה שותפות המפלגות רע"מ והמשותפת אמר כי "ההחלטות הבטחוניות של מדינת ישראל נקבעות בקבינט של הממשלה ולא באמצעות הוועדות בכנסת, אני שקט שבני גנץ שר הביטחון ומקווה שזה ימשיך להיות. אנחנו נעמוד על זה שימשיך להיות".

על האפשרות של רוטציה בין בנט ללפיד, כאשר לבנט שישה מנדטים בלבד השיב: "בקואלציות יש פשרות. אמרנו שחייבים ממשלת שינוי גם ואם זה אומר לוותר על החלק מהאידאולוגיות שלנו כל אחד מהצדדים מוותר על משהו. לאזרחים מגיע שקט וכולם עושים פשרות והדבר הכי פחות חשוב הם התפקידים".