איילה חסון (חדשות 13) הותקפה היום (רביעי) יחד עם צוות הצילום שלה על ידי צעירים יהודים בעיר לוד בעת שצילמה כתבה. חסון מסרה כי "לה פמיליה רצו לרסק לנו את המצלמה, תקפו את הצלם באבנים, ועלי הם זרקו אבן בגודל סלע הסאונדמן גונן עלי".

"הכל טעון בטירוף. כשעמדנו לעזוב את העיר ראינו קבוצה גדולה של צעירים יהודים מיידים אבנים על מכוניות אז הצלם צילם אותם, ברגע שהם ראו את זה הם הגיעו אלינו והחלו לנסות לשבור את המצלמה שלו", סיפרה חסון בחדשות 13.

היא הוסיפה כי "אם המגבניקים לא היו מגיעים אלינו לא היינו יושבים כאן הערב. לא הפסקתי לבכות, לא רק בגלל החרדה אלא בגלל השנאה של הקיצוניים. בסופו של דבר היא תכריע אותנו ותרסק את מה שעשינו פה ואת מה שבנינו פה. איין מקום לשנאה כזאת".

חדשות 13 גינו את האירוע החמור: "עיתונאים, צלמים ואנשי תקשורת צריכים להיות חופשיים לעשות את עבודתם בכל מקום מבלי להרגיש מאויימים. עיתונאי חדשות 13 ימשיכו לעשות את עבודתם במסירות ומקצועיות, בכל ימות השנה בכלל ובעיתות משבר בפרט".

אירוע חמור נוסף התרחש אמש, כאשר במהלך שידור של חדשות 13 בעיר רמלה. הפרשן המשפטי של הערוץ ברוך קרא הותקף באלימות על ידי תושבים זועמים במהלך דיווח בשידור חי. 

קרא דיווח על ההפגנה שמסביבו לאחר הלילה הקשה שעברה העיר, במסגרתו התרחשו בעיר אירועים אלימים קשים על ידי ערביי העיר המעורבת. בשלב מסוים בדיווח, המפגינים, שנשאו דגלי ישראל, החלו לדחוף ולתקוף את קרא ואת הצלם של חדשות 13, שניסו להמשיך כרגיל בשידור.