העיתונאית שירית כהן אביטן פרצה בבכי במהלך שידור בכאן 11, במהלכו ביקרה באופן חריף את התנהלות ערוצי התקשורת כאשר בחרו להתמקד אמש (רביעי) בלינץ' האלים שיהודים ביצעו בתושב ערבי בבת ים. בן כספית וינון מגל התייחסו בתוכניתם ב-103FM לתקרית, כשלאחריה נטשה העיתונאית את האולפן, ולעימותים הקשים בין יהודים לערבים בערים המעורבות.

כספית: "קמנו לבוקר בו קשה לי להביט במראה. זה מחליא, זה מגעיל, צריך להיכנס בכל הכוח בלוד, מג"ב ויס"מ, לעבור מבית לבית ולפרק שם הכל. צריך לעשות את זה למען יראו ויראו. לה פמיליה צריכים להיות מוצאים אל מחוץ לחוק". מגל, מצדו, העריך: "בעיניי אין דבר יותר בזוי מלינץ', לא משנה אם פיזית או לא, אבל עשו חגיגה מהלינץ' בבת ים כשהיה גם לינץ' בעכו".

"אני מתבייש שהיא עיתונאית", אמר כספית על כהן אביטן. "אנחנו שורצים בשדרות, משדרים משדרות. מי שהתקשרה וצרחה 47 דקות אחרי שהמנוח אלי מויאל ישב בשדרות המופצצת ובא בטענות לרה"מ שהפקיר אותו, זו הגב' שרה נתניהו", הוסיף.

מגל, מנגד, הביע תמיכה בכהן אביטן: "אני גאה שהיא עיתונאית, ושהיא אומרת להם את זה באולפן בפרצוף. שעתיים מדברים על לינץ' בבת ים כשמיליונים בממ"דים, ילד בן 5 נרצח, חייל נופל ויהודי במצב אנוש בעכו. אני מתבייש בתקשורת הישראלית, זו תקשורת פושעת והיא צודקת בכול מילה, שנהיו קהים לסבל של עמם. תתעוררו מטורפים, נמאסתם". בנוסף הבהיר: "חוץ ממך בן, אתה תותח אחרי אתמול".

כספית המשיך בשלו, ואמר: "ינון, המטורף זה אתה, לצערי. להגיד שהתקשורת מתעלמת ממה שקורה בשדרות ובמקומות אחרים זה שקר גס ומתועב, זה ששרית אביטן אומרת אותו ואתה חוזר עליו לא הופך אותו לאמת. היה לינץ', הוא סוקר ערב אחד, היו עליו מצלמות במקרה". כמו כן, הביע את הסכמתו עם הדברים שכתב העיתונאי מיכאל שמש בחשבון ה'טוויטר' שלו, והוסיף: "אתם רוצים להידמות לערבים? בהצלחה, אני לא שם. אני אמרתי אתמול לאימאם של לוד מה אני חושב עליו, ועוד הקטנתי. האיש צריך להיות מחוץ לחוק, כמו התנועה שהוא תומך בה. את שדרות הפקירה ממשלת ישראל - לא התקשורת".