הרב אלעד ברזילי, מורה  לתנ"ך בבית הספר אמי״ת קנדי בעכו נפצע באורח אנוש לאחר שבוצע בו לינץ' אמש, בפאתי שכונת וולפסון בעכו. ברזילי נסע לאסוף את תלמידיו שהשתתפו בהפגנה ונפל למתקפת פורעי חוק. שחר דוד, אב לשני בנים שהם תלמידיו של הרב, התראיין ביום (חמישי) בתוכניתן של ליאת רון ורינה בן עיון ברדיו צפון 104.5 וסיפר על האירוע הקשה.

"הילדים הודיעו אתמול שהם רוצים להשתתף בהפגנות נגד הערבים", סיפר דוד." המנהלת והצוות  אמרו למורים לצאת  ולחפש תלמידים מחשש שיקרה להם משהו. הרב אלעד רצה למנוע מהילדים להשתתף בהפגנות נגד הערבים ונפגע מאבן בראשו, הוא נותח במרכז הרפואי לגליל ומצבו קשה מאוד. הוא איש נדיר".

דוד סיפר כי התלמידים לא הלכו אתמול לבית הספר והיום כל מערכת החינוך מושבתת. "הילדים נסערים מאוד, כינסנו אותם כבר בלילה. הם פחדנו מאוד. הבן שלי ישי, שאלעד מלמד אותו,  ראה את האסון והיה נסער ובכה. העברנו בפייסבוק הודעה להתפלל לשלומו. הילדים במצב נפשי לא טוב, מאוד מודאגים".

יאיר קראוס, חברו של ברזילי, סיפר על הדקות שקדמו לאירוע: "הם באו עם רצח בעיניים. אמרתי לו: 'בוא נלך מכאן'. אמרנו 'תביאו צבא, תביאו מישהו לשמור עלינו'. הוא אמר: 'יש לי פה עוד תלמידים'. הוא חיפש תלמידים ופרצופים מוכרים. זרקו לו סלעים על הראש".