יו"ר המזכירות הארצית של ועד עובדי חברת החשמל, מיקו צרפתי, שוחח היום (חמישי) עם סיון כהן ב-103FM ונימק את ההחלטה שלא לתקן את קווי החשמל שנפגעו ברצועת עזה, עקב שיגור הרקטות, כחלק מההזדהות עם הרצון להשבת הבנים החטופים והדרישה לכך מצד משפחת גולדין. "חייב להביע עמדה, זה עניין הומני". 

צרפתי הסביר כי ההחלטה אינה משקפת את תפיסת העולם של חברת החשמל, שלשיטתו היא "חוצה גבולות". הוא אף טען כי החברה פועלת, באופן יום יומי, בשיתוף עם חברת החשמל בעזה ואף, "שמחים לעזור להם", אלא שהמלחמה של משפחת גולדין להשיב את גופת בנם, היא שהובילה את ועד החברה לנקוט בצעד. 

"הקווים הללו נפלו כתוצאה מהפגזות של החמאס והם נפגעו ונפלו, עובדי חברת החשמל כרגע לא מתקנים אותם. אנחנו מביעים כאן מחאה כאזרחים, רוצים להעביר את המסר גם לאזרחים בעזה. יש הדדיות בהומניות ואנחנו חושבים שהומניות צריכה להיות דו צדדית. לכן אנחנו מבקשים להשיב את הבנים, זו העמדה שלנו".

צרפתי הוסיף לסיכום כי עובדי חברת החשמל אינם מבחינים בין דת גזע ומין, וביקש להבהיר: "אין כאן שאלה של מלחמת יהודים בערבים, חלילה. זה עניין הומני. זה בא מהלב, מתוך הזדהות עמוקה וכאב אמיתי".

מיקו צרפתי (צילום: פלאש 90)
מיקו צרפתי (צילום: פלאש 90)