חצו את הגבול: סרטון נוסף המנסה להוות לעג לשוטרים עלה לרשת החברתית טיק-טוק, בו נראה תיעוד של קצין משטרה שנופל למפגש עם בן מיעוטים בכביש 65 המרשה לעצמו לגדף ולקלל את השוטר, לזלזל בכבודו וזאת ללא תגובה הולמת לכאורה של הקצין וללא שבוצע בו במקום עיכוב של החשוד.

מדובר במקרה שהתרחש בכביש 65 שעה ששוטרים ביצעו חסימה במטרה למנוע פגיעה ברכוש הציבור ומניעת הפרות סדר. בשלב מסוים עצרו השוטרים נהג לו נרשמו שני דוחות בגין עבירות שנחשפו. אלא, שהנהג כפי שרואים בסרטון, לא נלחץ מהדוחות ומחליט להתגרות בקצין המשטרה ולזלזל בו תוך שהוא מתעד את האירוע, משמיע קול צחוק ומעלה את התיעוד המצולם לטיק-טוק.

הקצין, מבקש מהנהג לפנות את המקום ומציין "90 יום בדואר" כשהוא מתכוון לדוחות שיישלחו אל הנהג. בתוך כך, בעת שהחשוד מגדף את השוטר בקללות, הקצין משיב לו "לך מגעיל", בדו שיח לא מכבד בין הצדדים. 

ישנם הסבורים שהקצין גילה איפוק יתר על המידה והיה עליו לעכב את החשוד ולהזעיק תגבור כדי לסיים את האירוע. במשטרה מציינים כי מדובר בסרטון המתעד אירוע חלקי בלבד וכי ממילא מתכוונים לזמן את הנהג לחקירה.

ממשטרת ישראל נמסר כי מדובר בתיעוד חלקי המוצג באופן מגמתי: "לצערנו ניתן לראות בסרטון את התנהגותו של הנהג שבחר לגדף את השוטרים העושים מלאכתם, שעה שנוכחותם המבצעית בחסימה, נועדה לשמור על בטחון הציבור ומניעת פגיעה ברכושם של התושבים נוכח אירועי ההצתה וההיזק לרכוש שאירעו בימים האחרונים לאורך כביש 65. נדגיש כי לחובתו של נהג הרכב נרשמו שני דוחות והוא יוזמן בימים הקרובים לחקירה".

שוטר הותקף בהר הבית על ידי פורעים (צילום: אנשי הדממה בטלגרם ובפייסבוק)

כזכור, אתמול היחידה המרכזית של ירושלים (ימ"ר) בשילוב עם מג"ב וכוחות נוספים, הצליחו להתחקות אחר חשוד כבן 23 תושב הבירה, שנצפה בסרטון שעלה לרשתות כשהוא דוחף שוטר ממדרגות במתחם הר הבית. הוא נלקח לחקירה במשטרה.