דרור תמיר, תושב יפו מזה כחמש שנים וקורבן הלינץ' בעיר, שוחח היום (שני) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM על האירועים האלימים בעיר ואמר: "כבר לפני שבועיים התחילו פיצוצים שלא הכרנו והסקתי מסקנה שזה כנראה רימוני הלם, כי אנחנו מבדילים בין זיקוקים ליריות." 

בהמשך, תאר תמיר את התקיפה שעבר על ידי פורעים ערבים וסיפר: "שאלתי איך יכול להיות שיומיים אף אחד לא מסקר את זה, יפו מתפוצצת ואין אף ערוץ שנמצא פה. באקט קצת תמים, ידידה שלי שאלה אם אני יכול ללכת לצלם ולשלוח לה. פה מתחיל כל הסיפור".

"ידעתי לאן אני הולך", מוסיף קורבן הלינץ' ביפו, שירד לרחוב כשהוא מצויד באלה "ידעתי שבסיטואציה הזאת ברחוב יפת מספיק שאני מצלם ויתקפו אותי. לא עמדתי לרגע, עשיתי את כל הצילום תוך כדי הליכה. ברגע שהם קלטו את זה, אחד מהם יצא מחנות והתחיל ללכת אחריי צעק לי 'למה אתה מצלם פה'. עניתי לו באנגלית".

"זה נמשך 60 שניות בערך, ידעתי שהמשטרה נמצאת בערך 50 מטר מאחוריי וסמכתי עליהם שיגיעו מהר מאוד. התוקפים עזבו אותי לרגע והצלחתי לחשב מה הנזקים בגוף, איפה הכלב, איפה הרצועה, המפתח, הכול נפל מסביב. ואז בעטו אותי שוב לכביש. משם היה קשה", הוסיף ואמר כי התנפלו עליו 12 אנשים.

כשנשאל על מצבו כיום אמר תמיר כי "היה לי יומיים של שיפור אבל היום יש קצת רגרסיה, כל מיני כתמים סגולים שצצים רק עכשיו. כואב בעיקר באיזור הצלעות, הכבד והבטן. איפה שבעטו בי". 

על החלטת הפרקליטות כי כתבי האישום שהוגשו נגד הפורעים הערבים משוללים ממניע גזעני, אמר תמיר: "הפרקליטות התקשרו ועדכנו שהגישו כתבי אישום אבל החסירו ממני את הפרט הזה שאין מניע גזעני. אני לא מסתובב עם כיפה וציצית ביום יום כי אני לא אדם דתי, הטיעון הזה נראה לי מאוד מוזר".

"לפני חודש כשהתקיפו את הרב ביפו שזה בוודאות אדם עם סממנים יהודיים אז התקשורת הפכה את זה לבעיית נדל"ן. עכשיו אנחנו בבעיה לשונית? זה טיעון כל כך חלש אני לא יודע איך להתייחס אליו", הוסיף. 

בסיום, הודה תמיר כי בעקבות האירועים הוא צפוי לעזוב את יפו: "יש לחצים גדולים מהמשפחה לעבור, כנראה שאעבור".