עוה"ד ירום הלוי, סנגורו של רומן זדורוב שהורשע ברצח תאיר ראדה ז"ל, הגיש בקשה לגבות עדות מוקדמת מאולה קרבצ'נקו, הידועה כא"ק וששמה נקשר ברצח, בטרם יחל משפטו החוזר של מרשו. כך דווח בחדשות 12. לטענתו של הלוי, "מעמד העדות המוקדמת יוכיח לכולם שהיא הרוצחת". בד בבד ביקש הפרקליט מבית המשפט צו שיאסור את יציאתה מהארץ של קרבצ'נקו. 

עורכי דינה של קרבצ'נקו, דניאל חקלאי ותומר שוורץ, מסרו בתגובה: "מדובר בבקשה מופרכת ומקוממת. בית המשפט העליון הבהיר מפורשות בהחלטתו להעניק לזדורוב משפט חוזר, שאין לייחס שום משקל לגרסת הכזב של א"ח, בן הזוג המתעלל של אולה, שהחליט להחריב את חייה באמצעות עלילת שווא לאחר שנפרדה ממנו. בית המשפט העליון הדגיש שההחלטה לאפשר משפט חוזר היא פועל יוצא של מספר נושאים שאינם קשורים באולה. צר לנו שעורך הדין ירום הלוי בוחר למקד את האש בבחורה חפה מכל פשע על אף דבריו הברורים של השופט מלצר, שאף המליץ לצדדים במשפט החוזר להתמקד במספר היבטים מצומצם שאין להם שום קשר לעלילת השווא נגד אולה".

כזכור, לפני כשבועיים שופט העליון הפורש חנן מלצר נעתר לבקשתו של זדורוב והורה לערוך משפט חוזר למי שהורשע ברצח תאיר ראדה. הבקשה למשפט החוזר התבססה על מידע חדש לכאורה אותו הציג עורך דינו של זדורוב, עו"ד ירום הלוי.

השופט בדימוס מלצר, טען כי הצורך במשפט החוזר נעוץ בבירור מחודש בסבך הראיות בתיק זה. הוא הוסיף כי אין להגביל מראש את היקף המשפט החוזר, וציין כי על באי הכוח להתמקד בסוגיות הבאות: העקבות הזרות, נזילת דם על גבי עקבת הנעל, כתם הדם שנתגלה בתא השלישי בו נמצאה גופתה של תאיר, וראיית הדנ"א. 

רומן זדורוב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
רומן זדורוב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

"התוצאה אליה הגעתי בדבר עריכת משפט חוזר, איננה משמיעה בהכרח כי המבקש זכאי או כי עלה בידו להוכיח קיומו של ספק סביר באשמתו. מטרתו של ההליך הייתה רק לבחון היתכנות לאפשרות כי יש בראיה, או בטיעון כלשהו, כדי לשנות את תוצאות המשפט", כך חתם מלצר את קביעתו.