תערוכה וירטואלית של צילומים וטקסטים שיצרו בני משפחה של מתמודדי נפש תושק היום (חמישי). בתערוכה יציגו עבודות מסדנת של מתודה חדשנית לעזרה למשפחות מתמודדים.

מדובר בתערוכת "פוטו ווייס" - מתודולוגיה שבאמצעותה מספקים מצלמות למשתתפים מקבוצות מוחלשות או מודרות, כדי שיוכלו לתעד נושאים החשובים להם באמצעות השימוש בצילום. התערוכה היא תוצאה של סדנה אשר הונחתה על ידי חמדה פרחי, מטפלת באומנות במרכז יה"ל (ייעוץ והכוונה למשפחות) חדרה של עמותת "איכות בשיקום", ויעל פלדמן, סטודנטית לעבודה סוציאלית. במהלכה השתתפו 15 בני משפחה.

מפגשי הסדנה עסקו בעיבוד חוויותיהם של בני משפחותיהם של מתמודדי הנפש מזוויות שונות, וחבריה בחרו לבנות תערוכה מתוך הצילומים שצולמו במהלך הסדנה, ולפעול למען שיח בקבוצות שונות בחברה במטרה להדהד ולחזק את קולן של המשפחות המתמודדות. מנחות הקבוצה פרחי ופלדמן מספרות: "מתוך תהליך ההיכרות האישי וגיבוש הקבוצה, פנינו אל ההתמודדות המשפחתית ואל ההיבטים הכרוכים בלהיות בן משפחה למתמודד עם מחלה או משבר נפשי. לאחר מכן הפנינו את המבט אל החברה ועסקנו בהיבטים החברתיים של קבלה, למול חוסר קבלה וסטיגמה של המתמודדים בבריאות הנפש ושל בני המשפחה שלהם. השיח בקבוצה עסק בסטיגמה ובבושה, יחד עם התחושה שכחלק מהחברה ביכולתנו ובאחריותנו לפתוח פתח וצוהר לצמיחתה בתחום ההחלמה החברתית".

את הסדנה ליוותה והדריכה איילת בסיס, מנהלת מרכז יה"ל חדרה, וכן העובדת הסוציאלית נטלי לוי הראל.