אישה בשבוע ה-38 להריונה ויילודה נפטרו הלילה (בין שישי לשבת) בבית החולים קפלן, ככל הנראה מתסחיף מי שפיר. היילוד נפטר מעט לאחר שייולד בניתוח קיסרי חירום, בעוד האם,  מורן נבו בת ה-38 מרחובות, נפטרה במהלך הלילה.

נבו הובהלה לבית החולים אתמול בשעות הערב, על ידי מד''א, כשהיא כבר במצב אנוש ותוך כדי מאמצי החייאה. למרות ניסיונות לייצב את מצבה ומאמצי החייאה מתקדמים, היא נפטרה במהלך הלילה. 

פרופ׳ אלון בן אריה, מנהל חטיבת הנשים ויולדות ציין כי "סיבת הפטירה של האם והיילוד לא ידועה בוודאות, אולם אנו מעריכים כי מדובר בתסחיף מי שפיר, שעלול להתרחש לעיתים רחוקות בהריון. יש לציין כי פטירה של האם והיילוד כתוצאה מתסחיף מי שפיר הינה מקרה נדיר וחריג. אנו משתתפים בצער המשפחה".

משפחתה של נבו הסכימה לתרום את רקמותיה, מאחר והייתה חתומה על כרטיס אדי. התרומה תתבצע ביממה הקרובה בבית החולים. עוד נמסר מהמשפחה: "מורן הלכה מאיתנו בטרם עת. זו אבידה גדולה שעדיין קשה לנו לעכל. מורן הייתה בן אדם שמח וטוב לב, וגם בלכתה הצליחה לעשות טוב ותרמה מגופה. היא השאירה מאחוריה שתי בנות מקסימות וכל תשומת ליבנו לתמוך בהן. אנו מודים לכולם על התמיכה והעזרה ולבית חולים קפלן על כל המאמצים להחיותה".