אביעד משה, הנאשם בניסיון רצח אשתו לשעבר שירה איסקוב, נעצר היום (רביעי) מחדש בכלא בחשד שהעביר לה מסר מאיים בעוד הוא עצור עד תום ההליכים. לצד זאת, המשטרה תבקש בבית המשפט את הארכת מעצרו. 

מי שדיווח על האירוע היה סוהר בבית המעצר, ששמע את משה מדבר ומתוכן השיחה הבין כי מדובר באיומים לגבי איסקוב. הוא העביר את הדיווח למפקדיו ואלו עירבו את המשטרה, שהחליטה לבצע את מעצרו וכן כרגע משה נמצא בחקירה.

כזכור, משה בן ה-45 חשוד כי ניסה לרצוח את אשתו שירה בת ה-31 בביתם במצפה רמון בערב ראש השנה. שירה ניצלה מניסיון הרצח בזכות תושיית השכנים לאחר שאביעד משה דקר אותה 20 פעמים, חתך את אוזנה והשחית את פניה במכות מערוך - וכל זאת לעיני בנם הפעוט, בן שנה ו-10 חודשים. 

בתוך כך, בדיון שהתקיים בחודש מרץ האחרון בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, כחלק משלב ההוכחות הביע משה חרטה על שעשה: "מצטער ומביע חרטה בפני שירה ובני משפחתה". זאת, בניגוד לגרסתו בפעמים הקודמות.

הבעת החרטה מצידו, מהווה שינוי לעומת גרסתו, אשר השמיע אותה באמצעות המענה לכתב האישום שהגיש בו נטען: "מכלול התגרות המתלוננת שהצטבר במהלך פרק הזמן מאז ההפלה והתעצם עובר לערב ראש השנה, הוא אשר גרם לנאשם לאבד שליטה על מעשיו ולפגוע במתלוננת". הפרקליטים הוסיפו כי "המאשימה שכחה לציין כי הנאשם הפסיק בחניקת המתלוננת מיוזמתו", וטענו כי לא הייתה לו כוונה להורגה.