במהלך כל היום המכריע עקבו בליכוד בדאגה אחרי המתרחש במשא ומתן הקואליציוני. רוב ההערכות היו פסימיות, ואנשי הליכוד הביעו ביטחון כי אזלו סיכויי הימין למנוע את הקמתה של ממשלת בנט־לפיד. 

עם זאת, רבים בליכוד משוכנעים כי הממשלה הצפויה לקום לא תאריך ימים, וזאת על רקע הפערים האידאולוגיים הקיימים בין מרכיביה. "נהיה אופוזיציה חזקה, דומיננטית ולוחמנית, נמרר להם את החיים ונביא לסיום כהונתם", אמר ל"מעריב" גורם בכיר בליכוד.

בין הדאגות סביב ההסכמים הקואליציוניים העומדים להיחתם, בלטה דאגת רבים בליכוד ובימין כי אחד הסיכומים בין מפלגות גוש השינוי מדבר על הקפאת הבנייה מעבר לקו הירוק. בכחול לבן לא אישרו את הטענה שלפיה בני גנץ הבטיח לגורמים בממשל ג'ו ביידן שהבנייה ביו"ש תוקפא, אך בימין בטוחים כי הדיווחים על כך תואמים את המציאות. 

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ קטע אמש את ישיבת מליאת המועצה ואמר לנוכחים: "אני מצטער, אבל נצטרך לסיים מוקדם. לצערנו, בסיכומים להקמת הממשלה אנחנו מבינים שהוכנס סעיף שמקפיא את ההתיישבות, כולל בנייה וכולל כבישים ותשתיות. הסיכום הזה גם פורסם בתקשורת, ואנחנו מבינים שמנסים להלבין אותו כך שלא יופיע בהסכמים אך יחול בשטח". 

נוכח החשש מההקפאה, השתתפו אמש ראשי הרשויות ביו"ש בהפגנה נגד הקמת ממשלת שינוי, שהתקיימה במשך שעות בכפר המכביה, שם התנהל המשא ומתן הקואליציוני.

שרים וח"כים מהליכוד השתתפו במפגן המחאה במהלך היום. שרת התחבורה מירי רגב, שהגיעה לכפר המכביה והשתתפה בהפגנת הימין, האיצה במצביעי ימינה "לצאת ולמחות נגד גניבת הקולות להקמת ממשלת שמאל. עוד לא מאוחר לעצור את בנט, המיידוף של הפוליטיקה הישראלית", אמרה למפגינים.

אגב, מאחורי הקלעים חברי הליכוד והציונות הדתית הפעילו לחץ כבד על חברי ימינה ניר אורבך ועידית סילמן, זאת במטרה לשכנע אותם להתנגד להקמת ממשלת שינוי. חברי הכנסת מהימים אף ביקשו מהרבנים של הציונות הדתית לדבר עם אורבך וסילמן וללחוץ עליהם להתנגד להקמת הממשלה. 

אמש הגיע ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, שהתמודד בבחירות ברשימת ימינה אך ויתר על מקומו בכנסת, ללשכתו של ח"כ אורבך בכנסת כדי לשכנע אותו שלא להצביע עם סיעת ימינה בעד הממשלה. דוידי נשאר בחדרו של אורבך זמן ממושך וניהל איתו שיחת שכנוע. במהלך שיחתם התקשר לניר אורבך הרב חיים דרוקמן ובירך אותו על עמדתו נגד ממשלת שינוי. במקביל חברי הליכוד  הוציאו הודעות בהן קראו לאורבך ולסילמן להתנגד לממשלת בנט־לפיד.