ח"כ מיקי זוהר, יו"ר הקואליציה הנוכחית, שוחח היום (ראשון) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM והתייחס להקמת ממשלת השינוי: "אנחנו צריכים לעשות הכל כדי למנוע את הקמת הממשלה במסגרת שיח תרבותי, מכובד ודמוקרטי, בדיוק כפי שראש הממשלה מצפה מכולנו".

בהמשך דבריו התייחס זוהר לעמדתו בכל הנוגע להפגנות מול בתיהם של חברי מפלגת ימינה: "ראש הממשלה אמר היום במהלך ישיבת הסיעה שכל אחד צריך לעשות כפי שהוא מוצא לנכון, ולא אמר שצריך להפגין או לא צריך להפגין, הוא אמר שגם הוא חווה את זה על בשרו".

"מעמדתי האישית והסובייקטיבית, אני חושב שהפגנות ליד בתים של נבחרי ציבור הן פסולות ולא צריכות לקרות. אפשר להפגין בכיכר העיר, בפארקים, ברחבות, ולהביע מחאה במקומות כאלה, זה חלק לגיטימי מהשיח הדמוקרטי. דבר כזה חייב להתאפשר במדינה שלנו, אבל כאשר הולכים להפגין ליד בתי נברי ציבור, מפריעים למנוחת השכנים ומפריעים למשפחה של נבחרי הציבור, בעיניי זה פסול", הוסיף. 

זוהר התייחס גם לסיכויים של "ממשלת השינוי" לצאת לפועל ואמר: "90-95 אחוז שממשלת השמאל תקום, אני לא רואה את אנשי תקווה חדשה קמים ועוזבים את המפלגה וחוברים למפלגה אחרת". עם זאת, הוא סייג את דבריו ואמר כי הוא עדיין תולה תקוות אחרונות בחברי מפלגת ימינה: "שניר אורבך ועידית סילמן יתעשתו ולא ילכו להקמת הממשלה הזאת, משום שהיא עומדת בניגוד לכל ערך ואידאולוגיה שהם מאמינים בה".

"זאת ממשלת שמאל שיכולה לפגוע בהרבה מאוד פרמטרים שהימין הצליח לשפר ולקדם בשנים האחרונות, גם בביטחון המדינה וגם בכלכלה", המשיך. עוד אמר כי "בסופו של יום, כשבנט יהיה נטול ציבור מאחוריו, הוא יישאר בהנהגת המדינה כשהוא מתקפל בפני כל הבקשות של השמאל, כי האלטרנטיבה שלו היא ללכת הביתה. הוא לא ייבחר יותר לשום דבר".

בתוך כך, פרסם זוהר בחשבון הטוויטר שלו: "מדהים לראות שעוד לפני שהוקמה הממשלה המסוכנת הזו, השמאל מוכיח באופן ברור עד כמה הוא מפחד מהחמאס. אם הם עושים הכל כדי למנוע את מצעד הדגלים, מה הם יעשו כשהחמאס, החיזבאללה או איראן ינסו לפגוע בבטחון ישראל?".