לילה קטלני: שני אנשים נהרגו הלילה (שבת) בתאונות דרכים קטלניות ברחבי הארץ. רוכבת אופניים כבת 30 נהרגה מפגיעת רכב בתל אביב, ורוכב אופנוע כבן 20 נהרג בתאונה עם רכב פרטי באזור הגליל. 

התאונה בתל אביב אירעה בזמן שההרוגה רכבה על אופניים חשמליים עם גבר נוסף בשנות ה-30 לחייו ברחוב הרכבת בתל אביב. השניים, ככל הנראה נתינים זרים, נפגעו על ידי מונית שעברה במקום. צוות מד"א שהגיע לזירת התאונה נאלץ לקבוע את מותה של האישה והעניק טיפול רפואי לגבר, שנפצע בינוני ופונה לבית החולים איכילוב כשהוא סובל מחבלת ראש.  

פרמדיק מד"א תומר גוסמן וחובש מד"א יוסף נהון סיפרו: "היינו בסמוך למקום ואנשים צעקו לנו להגיע לצומת, ראינו על הכביש מונית ובמרחק 20 מטר אופניים חשמליים מעוכים. בסמוך למונית שכבה אישה בשנות השלושים מחוסרת הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום, גבר בשנות השלושים שכב במרכז הצומת, הוא היה בהכרה מלאה וסבל מחבלת ראש, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".

כמה שעות קודם לכן אירעה תאונה קטלנית בצפון: רוכב אופנוע כבן 20 נהרג ורוכב נוסף נפצע באורח קשה בתאונת דרכים עם רכב פרטי בכביש 805, בין עראבה לדיר-חנא. נהג הרכב הפרטי נפצע באורח קל. צוות מד"א העניק לפצועים טיפול רפואי ופינה אותם לבית החולים פוריה.