פיצוץ בשידור חי: השדרנים הווכחנים של 103FM, בן כספית וינון מגל, התחבטו ביניהם בשידור הבוקר (ראשון) סביב השאלה - "כמה זמן לקח לראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, לעזוב את מעון ראש הממשלה הרשמי בבלפור?". בן היה סבור שלקח לאולמרט מספר בודד של ימים, אך מגל היה נחוש בדעתו שלקח לאולמרט כשלושה שבועות. 

ראש הממשלה לשעבר עלה לשידור במפתיע על מנת ליישר את ההדורים עם מגל, אך מהר מאוד הדבר הפך לוויכוח בטונים גבוהים. אולמרט תקף: "הגיע הזמן שהדובר של משפחת נתניהו יופיע במדי המשפחה, ויפסיק ללכלך ולזרוע שקרים ורמאויות. כשסיימתי את לתפקידי כרה"מ, במהלך של פחות משבוע פיניתי את המעון בבלפור ולא ביליתי שם יום אחד מיותר, עברתי לבית שבו התגוררתי במשך הרבה שנים. כל הפרסומים האחרים הם דברי נבזות והונאה ומי שעושה את זה, ינון מגל, יש לזה חומרה יתרה - שבערך פעם בשבוע מפיץ שקרים מתוך תשוקה שלא ניתנת לשליטה להגן על השקרן והנוכל, שאי אפשר יהיה לומר יותר בעתיד הקרוב שהוא הנוכל מבלפור".

מגל השיב על כך: "מי שהורשע בפלילים זה אתה, ולא נתניהו. ישבת בכלא". אולמרט המשיך לתקוף: "אתה מפיץ שקרים, אתה לא עיתונאי ולא מתקרב להיות עיתונאי. אתה אדם גס רוח, שטחי, חלול וחצוף ואני לא התכוונתי לדבר איתך ולא להחליף איתך שום מילה משום שאינך ראוי לזה, לא רוצה להגיד לך במה הואשמת".

"לא הורשעתי בבית משפט, בניגוד אלייך", השיב לו מגל. "לא ישבתי בכלא, אתה עבריין מורשע. אולי קצת צניעות? תעשה חשבון נפש על העבירות שעשית. אתה איש מושחת שישב בכלא על עבריינות, אז טיפה צניעות כשאתה אומר על אחרים 'מושחת'. ישבת במדים בכלא, טיפת צניעות לפני שאתה קורא לנתניהו מושחת".

אולמרט השיב אש: "אתה עבריין מין, אל תטיף לי מוסר". "אני יכול לתבוע אותך על זה", אמר מגל. "תתבע", השיב אולמרט. מגל לא נשאר חייב: "אתה פשוט שקרן, קשקשן. אתה אידיוט וזה הכול. זה מה שאפשר להגיד עלייך".

"אני אשמח להיפגש איתך בבית משפט", אמר לו אולמרט. "מי רוצה להיפגש איתך?", המשיך מגל. "אתה אדם אובססיבי, וקנאתך לנתניהו העבירה אותך על דעתך. לא בדקת במה טעית, לא בדקת את עצמך, ואתה רק מלכלך ומטנף במקום לעשות חשבון נפש ולהיות בשקט".

"היחידי שמטנף ומלכלך ועושה את זה בשירותה של משפחה אומללה של ראש ממשלה שסולק מתפקידו זה אתה", ענה לו ראש הממשלה לשעבר. 

אהוד אולמרט (צילום: מרק ישראל סלם, פלאש 90)
אהוד אולמרט (צילום: מרק ישראל סלם, פלאש 90)

אולמרט ניתק את השיחה, וכספית ניסה להרגיע את שותפו העצבני: "לא צריך לרדת לתהומות האלה". מגל ענה לו: "אתה לא מתבייש? אני? שאני לא ארד לתהומות האלה? להם מותר להגיד הכול וכשעונים לכם אתה אומר 'אל תרד לתהומות האלה'? איש חוצפן. יש גבול לחוצפה, האדם ישב בכלא". עוד אמר מגל כי "יש הבדל אחד, אני אמרתי אמת והוא שיקר ואני יכול לתבוע אותו על זה".

"כשהוא אמר עליי 'עבריין מין' זה שקר ועלילה", המשיך "כי זה שאמרתי למישהי במסיבה שאני חרמן עליה, עדיין לא הופך אותי לעבריין מין, למרות שעשיתם מזה, בעוול שאתם רגילים לעשות לאנשי ימין, בעליהום שעשיתם עליי - שלא נותרה לי שום ברירה כי אתם רשעים ארורים, מה לעשות? זו האמת. בסוף אתה מסתכל מה נטען ומה היה באמת עליי ומה נטען ומה היה באמת על אולמרט - ואתה מבין מי צודק ומי משקר".

כזכור, אמש דווח בחדשות 12 כי סוכם בין ראש הממשלה נפתלי בנט, לראש האופוזיציה בנימין נתניהו, כי האחרון יעזוב את המעון בבלפור ב-10 ביולי.