חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואורית סטרוק הגיעו היום (שלישי) לבקר את המשפחות היהודיות בשכונת שייח ג'ראח במזרח ירושלים. במהלך הביקור הותקפו הח"כים על ידי תושבי המקום הערבים בקריאות "צאו מכאן, אין לכם מה לעשות פה", בתגובה משטרת ישראל פינו את היהודים מהמקום לבית אחר בשכונה. 

סמוטריץ וסטרוק מותקפים בשייח גראח. ללא קרדיט

סמוטריץ' התייחס לתקיפה בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "זה המחבל בן העוולה שתקף אותנו עכשיו בצעקות ודחיפות בשכונת שמעון הצדיק. בסרטון הזה הוא מתועד זורק אבנים על תושבי השכונה היהודים. עבירת ניסיון לרצח. משטרת ישראל, יש סיבה שהוא עדיין מסתובב חופשי? גם כשיש ראיות ברורות אתם לא עושים את עבודתכם?".

כזכור, תושבים יהודים המתגוררים במתחם בו גרות שמונה משפחות טענו אתמול כי בימים האחרונים התלקחו הפרות סדר וגילויי אלימות מצד התושבים הפלסטינים. לדבריהם, אירועים אלה לא קיבלו מענה ראוי מצד המשטרה.

לטענת גיא אסולין המתגורר במקום "העסק התחמם שוב פעם לפני מספר ימים. בשבת תקפו אותנו בכיסאות ואבנים, במוצאי שבת זה עבר לזיקוקים ואבנים שהושלכו לעברנו ולעבר לוחמי מג"ב. ביום ראשון האחרון ירו לעברנו מטח של זיקוקים, ממש כמו טילים, בדלת הבית שלנו והיום בצהריים השליכו בקבוק תבערה לתוך המתחם שלנו שגרם להתלקחות במקום".