סערה ציבורית פרצה בנהריה כשהתברר כי מסיבה לא ברורה מצעד הגאווה לא יתקיים השנה בעיר בניגוד לערים אחרות. הטרנסג'נדרית עמית צוק, תושבת נהריה, קיבלה איומים על חייה לתא הקולי שלה והתלוננה במשטרה, שעצרה את האיש שאיים עליה. צוק התראיינה לתוכניתו של יואב מינץ בקפאין ברדיו צפון 104.5FM ואמרה: "נהריה נשארה בשנות ה-60. פחד ללכת ברחוב. תשמרו על הילדים שלא יקרה אסון".

צוק התייחסה בפתח הראיון לסיבה לביטולו של המצעד ואמרה כי  "ש לנו ראש עיר שהבטיח רוחות של שינוי והחבר'ה הצעירים תלו בו המון תקוות. אני מופיעה בכל הארץ במופע 'ברוך שעשני אישה' ובכל הערים שאני מופיעה בהן הדברים מתקדמים. לצערי בנהריה לא קורה כלום. 
החלטתי שאני עושה מעשה ומעלה פוסט עם שאלה לראש העיר, מה קורה עם חינוך, מה עם הפניננג משפחתי, והחלטנו כן להרים אירוע שהעירייה מתנערת ממנו. האירוע היה צריך להתחיל בטיילת וזרקו אותנו למקום שלא יהיה בולט. ראש העיר לא יגיע לאירוע".

על התחושות בקרב בני הנוער בעיר אמרה צוק: "הם פוחדים להתהלך ברחובות ושידעו מי הם. השיח שמתרחש רק מוכיח כמה הקהילה נמצאת מאחור וכמה צריך להמשיך במאבק. הדברים שנכתבו נוראיים. יש תחושה של פחד כאילו נהריה נמצאת בשנות ה-60 והתחושה לא נעימה".

לדבריה, "אותם נציגים של העירייה שנמצאים בקבוצות הפייסבוק האלו לא פותחים פה. שקט. ראש העיר בדממת אלחוט". היא הוסיפה כי "אתמול הייתי המשטרה וביקשתי שישמרו מחר על הילדים שלא יהיה אסון. מתארגנת קבוצה של בני נוער שרוצים לשמוח".

מעיריית נהריה נמסר בתגובה: "העירייה עומדת לשירות הציבור על כל גווניו ולא עוסקת ברכילות, פרובוקציות ופרסומים שקריים ומגמתיים".