מנכ"ל רשת ישרוטל ליאור רביב שוחח היום (חמישי) עם אלון גל וליאת רון ב-103FM והתייחס לביקוש הגבוה בתיירות פנים ולטענות על מחירי החופשות הגבוהים: "נכון שהמחירים יקרים יותר מבתקופה גדולה כי הביקושים הם ביקושי שיא וההוצאות גדלות באופן מאוד גדול בתקופה הזו, כי אין כוח אדם ואנחנו משלמים משכורות גדולות יותר, כל העלויות גדלות כמו שאתם בטח יודעים".

"המחירים לא גבוהים, והעלויות כן עלו באופן מאוד משמעותי בכל ההיבטים, בעיקר בכוח אדם. הביקושים מאוד גדולים ואנו מתנהלים כמו עסק כלכלי, וכשיש ביקושי שיא המחירים עולים. הפסדנו מאות מיליוני שקלים אך מה שהיה היה, כשהיינו צריכים להוריד מחירים הורדנו, אך כשיש ביקוש מעלים מחירים", הוסיף. 

בהמשך, חשף רביב כי הם פועלים לגיבוש תוכנית שעשויה להקל על אנשים להזמין חופשות בארץ, "אנו צריכים את עם ישראל ואנו נשענים על ההזמנות. אנו לא רוצים להיתפס כחזירים. אם צריך, נחזור חזרה למתווה התו הסגול, אך כרגע זה לא המצב. אם צריך אז אנו ניערך. יש מלא הזמנות, תקופה יפה למלונות שעוסקים במלונות פנים, אני מקווה שזה יישאר ככה".

ליאור רביב, מנכ''ל רשת ישרוטל (צילום: אריאל בשור)
ליאור רביב, מנכ''ל רשת ישרוטל (צילום: אריאל בשור)

כמו כן, התייחס מנכ"ל רשת ישרוטל למצוקת העובדים בענף וההחלטה הממשלתית להפסיק את הענקת דמי החל"ת בסוף החודש ואמר כי "חסרים לנו 1,000 עובדים, ואנו מנסים לגייס בכל דרך אפשרית, אנו צריכים עובדים כמעט בכל תחום. אני מקווה שהפסקת החל"ת תייצר לנו אפשרות לגייס עוד עובדים, אך אני לא מרגיש שיש התנפלות על מרכזי הגיוס שלנו".