אסון בתחילת הקיץ: ילד כבן שמונה נהרג היום (שבת) לאחר שנפל מגובה של כחמישה מטרים במועצה אזורית מרחבים. הוא נפל לאחר שככל הנראה עמד על ערימת חציר. לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות בין השנים 2016-2021  נהרגו 35 ילדים כתוצאה מנפילה. 

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "החופש הגדול עוד לא התחיל וכבר אנחנו רואים עלייה משמעותית בתאונות ילדים. בחמש השנים האחרונות הנתונים הצביעו על עלייה של 33% בתמותת ילדים בתאונות במהלך החופש הגדול. אני קוראת להורים, אל תגידו לי זה לא יקרה - באחריות כולנו לנקוט בכל האמצעים הדרושים למנוע את האסון הבא ולסיים את חופשת הקיץ בשלום".

הפראמדיקים של מד"א דני שטרקמן וישראל אוזן סיפרו: "כשהגענו למושב הובילו אותנו לשטח החקלאי. הילד שכב בסמוך לערמות חציר כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ומבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות. המשכנו את הטיפול הרפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה מתקדמות כשמצבו קריטי".

מוקדם יותר היום, ילד בן שש נפצע באורח בינוני, לאחר שככל הנראה, נחבל ונפל לבריכה ציבורית בתל אביב. הילד נמשה מהמים על ידי המצילים במקום, הוענק לו טיפול רפואי על ידי צוותי מד"א שהגיעו למקום. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים איכילוב כשהוא בהכרה מעורפלת. על פי מד"א, הילד סובל מחבלה בראשו כתוצאה מהנפילה.