הולכת רגל כבת 40 נהרגה היום (שני) כשנפגעה מאוטובוס ברחוב פלורנטין פינת העלייה, בתל אביב. צוות מד"א הגיע למקום ונאלץ לקבוע את מותה. בוחני תאונות הדרכים הגיעו לזירה ופתחו בחקירת התאונה, במסגרתה עכבו לחקירה את נהג האוטובוס, לבחינת הנסיבות.

חובש רפואת חירום במד"א, נתי ימין, סיפר: "הפצועה שכבה על הכביש במרחק של מספר מטרים מחלקו האחורי של האוטובוס, כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצעתי בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. נהג האוטובוס שהתהלך בזירה לא נזקק לטיפול רפואי".

אברהם לוי, חובש איחוד הצלה, מסר: "מדובר בהולכת רגל שסבלה מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מפגיעת אוטובוס. למרבה הצער נקבע מותה בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה".

ארגון נהגי האוטובוסים התייחס לתאונה, ומסר: "הגיע הזמן שממשלת ישראל והמשרדים הרלוונטים יעשו בדק בית מדוע התחבורה הציבורית אינה בטוחה כפי שהיא באיחוד האירופי ובמדינות המערב. הגיע הזמן לקדם את נושא הטכוגרף הדיגיטלי ואימוץ התקינה האירופית כדי שלא ישנו מקרים מזעזעים מעין אלה. רק כך ובעזרת נתינת השתלמויות בטיחות מסודרות לנהגים וקידום מעמד הנהג נוכל לספק בתחבורה הציבורית מענה בטיחותי ראוי".