רוכב אופנוע בן 40 נהרג הבוקר (שישי) לאחר שנפגע מרכב ברחוב רמז פינת תש"ח בראשון לציון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה קבעו את מותו. בתאונה נפצע באורח בינוני ילד בן 7 שהורכב על האופנוע. הוא פונה לבית החולים "שיבא" בתל השומר כשהוא סובל מחבלות בגפיים ובראש. נהגת הרכב, אשה כבת 30, לא נזקקה לטיפול רפואי.

חובש רפואת חרום במד"א יהודה מרקוס סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו אופנוע מעוך ובסמוך רכב עם פגיעות בחלקו הקדמי. על הקרקע שכבו גבר כבן 40 וילד כבן 7. הגבר היה מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית,  ללא נשימה וללא דופק. ביצענו פעולות החייאה מתקדמות ולאחר מאמצי החייאה נאלצנו לקבוע את מותו. הילד היה בהכרה וסבל מחבלות בגפיים ובראש, ולאחר טיפול מציל חיים בשטח פינינו אותו לבית חולים כשמצבו בינוני ויציב".

מוקדם יותר נפצע באורח בינוני רוכב אופנוע אחר, בן 30, שנפגע מרכב בכביש 437, סמוך למחסום חיזמה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים "הדסה הר הצופים" בירושלים עם חבלות בגפיים.

הלילה נפצע באורח קשה צעיר בן 20 בהתהפכות רכב סמוך לבוקעתא שבצפון הארץ. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו במסוק מד"א לבית החולים "רמב"ם" בחיפה עם חבלת ראש קשה. כמה שעות לאחר מכן, גבר כבן 20 נפצע באורח קשה לאחר שהתהפך עם רכבו סמוך לצומת כורסי. 

בתוך כך נפצע באורח בינוני גבר בן 30 שהחליק עם קורקינט ברחוב שלמה המלך בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים "איכילוב" בעיר, כשהוא סובל מחבלת ראש.

בנוסף לכך, אישה בת 51 נפצעה באורח בינוני מחפץ שנשמט ממשאית בכביש 3, סמוך לקיבוץ חולדה שבשפלה. כמו כן, אישה בת 20 נפצעה באורח בינוני בתאונת דרכים בין מספר כלי רכב במחלף אולגה, סמוך לחדרה ואדם נוסף נפצע באורח קל ורוכב אופנוע נפצע באורח בינוני לאחר שהחליק במהלך הנסיעה במכון וינגייט, סמוך לנתניה. 

מעמותת "אור ירוק" נמסר כי 50 רוכבי אופנועים וקטנועים נהרגו מתחילת השנה בתאונות דרכים, לעומת 32 רוכבי שנהרגו בתאריך המקביל בשנה שעברה - עליה של 56%. עוד נמסר, כי מתחילת השנה נהרגו 181 בני אדם בתאונות דרכים לעומת 138 בני אדם שנהרגו בתאריך המקביל בשנת 2020 - עליה של 30%.

מנכ״ל העמותה ארז קיטה אמר בתגובה לתאונה בראשל"צ בה קיפח את חייו רוכב האופנוע: "אני משתתף בצערה העמוק של המשפחה. הלב נשבר כשחייה של עוד משפחה לא ישובו להיות כפי שהיו בעבר. שנת 2021 היא השנה הקטלנית והאדומה ביותר עבור רוכבי האופנועים והקטנועים ואם במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים לא יתעוררו אנחנו עלולים לסיים את השנה עם 100 רוכבים הרוגים מתאונות דרכים. זה נתון טרגי וקשה המצביע על הפקרות מתמשכת של הרוכבים מצד המדינה. חייבים להוציא לפועל תכנית אשר תביא למיקוד פעילות בטיחות בקרב הרוכבים. יש להחזיר את הכסף שנלקח מפרויקט שיפור מעקות הבטיחות ולעודד רוכבים להשתתף בקורסים לרכיבה נכונה ובטוחה. מדינת ישראל היא אחת המדינות המסוכנות לרוכבי האופנועים והקטנועים מבין מדינות ה-oecd ואת הנתון הזה הממשלה החדשה חייבת לשנות".