סוף השבוע האחרון היה קטלני במיוחד בדרכים עם מספר תאונות שגבו חיי אדם. אוליבר קלארק, פעוט בן שנה, נהרג בתאונה כביש 772 בעמק יזרעאל. עוד נהרג נהג הרכב הפוגע, רותם זיסק, בעוד אביו, אמו ואחותו של קלארק נפצעו בינוני-קשה. הבוקר (ראשון) שוחח סבו של קלארק, ניב קפלן, עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM.

"אבא ואמא בסדר, הם אמנם כל אחד יש לו פגיעות והם מטופלים כרגע בטיפול נמרץ ברמב"ם, אבל הם סך הכול לא נשקפת סכנה והם מטופלים כמו שצריך אבל יש להם עוד דרך לעבור. כמובן פיזית אבל בעיקר נפשית. הם מודעים למה שקרה, אתה יודע, הם שוכבים שם ולא יכולים לעשות עם זה כלום, רק לטבוע ברגשות הנוראיים האלה. אנחנו שם לידם, לא עוזבים אותם יום ולילה", פתח קפלן את דבריו.

על אחותו של אוליבר, אביגיל, שנפצעה גם היא, עדכן קפלן: "אביגיל, אני פה איתה בטיפול נמרץ ילדים. היא בסדר, היא בסך הכול גם כן כבר מדברת איתנו, מחייכת. בדיוק תפסנו אותה אפילו בחיוך אליי".

לאחר מכן שחזר קפלן את התאונה: "מישהו סטה מהנתיב לנתיב שלהם במהירות, לא היה להם שום סיכוי לסטות מזה. חשוב לי להדגיש שהאבא שנהג לא אשם בשום צורה במה שקרה, לא היה להם סיכוי. הבחור ממה שהבנתי היה עבריין עם היסטוריה של בעיות תנועה. המשטרה כרגע דיברו איתי אבל לא הבוחן שהיה שם. אני מעריך שיגיעו אליי בזמן הקרוב ויסבירו לי מה בדיוק היה. חשוב לי להדגיש שהאבא לא היה אשם בכלום, לא הייתה דרך והוא לא זוכר מה קרה. הוא היה בחוסר הכרה עד שהתעורר בבית החולים. זה כביש מחורבן שצריך לבטל אותו, 772 ששינו אותו בגלל הכביש המהיר והוא מאוד מבלבל, כי כביכול אתה חושב שאתה נוסע בכביש דו מסלולי וזה כביש חד מסלולי, נסעתי שם הרבה פעמים וזה מאוד מבלבל. זה לא כביש טוב".

לבסוף סיפר קפלן על נכדו המנוח: "הוא היה פשוט ילד מושלם, יפה תואר בלונדיני עם חיוך מדהים, שמחת חיים בלתי נגמרת, התרגל לכל מצב תמיד היה מחייך ושמח לראות אותנו. אין מילים, אין מילים ייקח לנו זמן לעכל את הדבר הזה".