גולדי זיסק, אמו של רותם זיסק, הנהג שפגע ברכבה של משפחת קלארק בעמק יזרעאל ונהרג אף הוא, התנצלה היום (ראשון) על התאונה. בתאונה הקטלנית נהרג בנה של משפחת קלארק, אוליבר בן השנה וחצי. "אני באמת מצטערת על מה שקרה אבל גם אם הבן שלי טעה - הוא שילם על זה בחיים שלו", אמרה האם ל"וואלה!". לאחר התאונה עלה חשד שזיסק נהג תחת השפעה של סמים או אלכוהול, בין השאר בעקבות הרשעות דומות בעברו.

"עוד לא קיבלתי את הדו"ח, מי אשם ומי לא אשם", אמרה האם. "כולנו קיבלנו את העונש הזה. אני באמת משתתפת בצערה של המשפחה ומתנצלת על כל מה שקרה. אבל הם חייבים לסלוח לי, ועד שלא יהיה דו"ח חקירה הם לא יכולים להאשים אותו ולקרוא לו רוצח. אנחנו משפחה עם הרבה כבוד, עם ילדים מלומדים. הייתי בצבא 27 שנה, בעלי עבד בחברת החשמל 45 שנה. אני לא יכולה שיקראו לבן שלי ככה".

עוד אמרה זיסק, כי "כל מה שאני יודעת זה שקרתה תאונה בדרך אלינו לארוחת ערב שישי ושאחד הרכבים סטה. אין לי מושג מי ומה קרה שם, אין לנו ממצאים".

על רגע קבלת הבשורה הקשה על מות בנה סיפרה: "המשטרה באה לפה, דפקה בדלת. 'אתם ההורים של רותם זיסק? הבן שלכם נהרג בתאונת דרכים קשה'. זהו. באותו רגע אנחנו מתמוטטים. בוכים".

לדבריה, "מאז המשטרה לא הייתה פה, אפילו לא הביאו את החפצים שלו. זה הבן הבכור שלי. הוא גר ברמת ישי אבל ביקר פה כמעט כל יומיים. אם היה מסומם הייתי רואה. אנחנו יודעים שהיה עם מישהי בים שהוריד אותה בטבעון והיא האחרונה שראתה אותו בחיים, אבל עוד לא איתרו אותה. יודעים שהוא היה בדרך אלינו, לכן גם לא ברור למה אומרים שהיה בנסיעה לכיוון צפון".

משפחתו של זיסק התנגדה לנתיחת גופתו לאחר המוות בשל הסיבה לדברי האם כי "אין בכך צורך". עוד הוסיפה: "שיעשו בדיקות דם שאני מאמינה שלקחו אם משחררים את הגופה. אבל אם הוא לא נפגע ויצא שלם אז למה לצלק אותו? אנחנו אנשים דתיים".

זיסק, בן 35 מיקנעם עילית, השתחרר מהכלא לפני כשנה לאחר שריצה עונש מאסר של 21 חודשים בגין סחר בסמים. בעברו גם 21 הרשעות תעבורתיות, כאשר האחרונה שבהן משנת 2017 בגין נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים. הוא התמכר לסמים לאחר הצבא, ולמרות שעבר טיפולי גמילה בכלא ומחוצה לו, אחד ממכריו סיפר כי פעם אחר פעם הוא שב להשתמש בסמים.

"אל תשפטו אותו ותוציאו את כל העבר שלו בעיתונות", ביקשה זיסק והוסיפה: "תבואו להלוויה. תראו את כל השרים, תראו את כל חברי הכנסת ותראו את ראש הממשלה החליפי מגיע. בואו ותראו מי האימא מאחורי זה. את הבנים שלי אני חינכתי כמו שצריך. מה שקרה עם הילד הזה, קרה".

לדבריה, "הילד הזה הוא נשמה טהורה שעזר לכולם. הוא ישב בכלא ואני לא אומרת שהוא לא עשה שטויות, אבל כל שבוע הוא היה מבקש ממני 'תקחי כסף ותשלמי למשפחה הזו, תתני לאלה, תתני לחתן והכלה לחתונה'. כל שבוע היה שולח אותי עם 500 או אלף שקלים בשביל תרומה".

לכתבה באתר "וואלה!" לחץ כאן