לאחר חיפושים ממושכים, נמצאה גופתו של הנער בן 17 מחדרה. לפני זמן קצר נפלטה גופתו אל החוף כשהוא ללא רוח חיים. משטרת חדרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע.

אמש נכנסו שלושה תושבי חדרה לשחייה בחוף הדייגים בעיר. שניים מהם יצאו המים לאחר פרק זמן שהיו שם, ואילו חברם בן ה-17 נעלם.

שני החברים דיווחו על האירוע לכוחות ההצלה ולמשטרה, ומאז קבלת הדיווח הקיפו את האזור עשרות שוטרים, מתנדבים ואנשי כבאות והצלה וזק"א והשיטור הימי, בניסיון להתחקות אחר עקבותיו של הצעיר.

צוללנים של זק"א ושל כב"ה נכנסו למים והתחילו לחפש אחר עקבותיו, אולם כל המאמצים עלו בתוהו. הערב כאמור, בעוד הכוחות נמצאים על החוף, נפלטה גופתו של הצעיר והיא הועברה לצוותי מד"א וזק"א המטפלים בה בשעה זו.

פראמדיק מד"א ויקי שמואל סיפרה: "אתמול בסביבות השעה 19:20 הזניקו אותנו לחוף הדייגים בחדרה ודיווחו לנו שראו נער בן 18 במצוקה בים ולאחר דקות בודדות הוא נעלם במים. הייתה לנו תקווה שימצאו אותו מהר ושנוכל להציל אותו ולאחר שעות של חיפושים, שוחררנו עם הניידת טיפול נמרץ מהמקום והסריקות נמשכו.

"הערב כעבור 24 שעות בדיוק, בשעה 19:31 הוזנקנו שוב לאותו החוף והפעם אזרח ששחה עם משפחתו בים, הבחין בצעיר מחוסר הכרה צף במים. האזרח משה אותו מהמים וכשהגענו ביצענו בו בדיקות רפואיות ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, "זהו המקרה העשירי של טביעה למוות של ילדים ובני נוער מאז תחילת שנת 2021. בני נוער בגילאי 15-17 מהווים כשליש ממקרי הטביעה. עוד עולה מהנתונים כי כאשר מדובר בבני נוער, מרבית המקרים התרחשו בים ובמקורות מים טבעיים".