חשד לרצח בפתח תקווה: תושב העיר בן 46 נעצר היום (רביעי) לאחר שעל פי החשד דקר למוות את אביו בן ה-71. צוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו פעולות החייאה בפצוע שנפצע באורח קשה עם פגיעות בכל חלקי גופו, בסופן נאלצו לקבוע את מותו. כוח משטרה שהגיע לזירה עצר את הבן כחשוד בביצוע המעשה.

בשעות הצהריים התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א ובמוקד 100 של המשטרה, אודות אירוע תקיפה חמור ברחוב אסתר המלכה שבשכונת יוספטל בפתח תקווה. צוותי מד"א וכוחות משטרה שהגיעו למקום איתרו את הפצוע כשהוא מדממם ובנו נמצא בסמוך אליו.

כוחות המשטרה פתחו בחקירה לבדיקת נסיבות האירוע. בתוך כך, החשוד השליך את הסכין מחלון הבית אל החצר האחורית, חוקרי המשטרה איתרו את הסכין ואספו אותה כמוצג להמשך החקירה. 

פרמדיק מד"א, אבינועם לכטר, סיפר: "כשהגענו למקום, הובילו אותנו לדירת מגורים, ראינו  גבר כבן 70 מחוסר הכרה, עם פציעות בגופו, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי, וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

אחת הדיירות בבניין סיפרה: "צפיתי בטלוויזיה כשלפתע שמעתי צרחות אימים. יצאתי אל השכנה, סברתי ששם התרחש המקרה, אולם היא יצאה אליי החוצה כשהיא מקלפת גזר, והבנתי שזה לא היא. ירדנו למטה ואז זיהינו את מקור הצעקות בדירה בקומה הרביעית בבניין. ישר הזעקתי את המשטרה שהגיעה למקום, ומצאה בדירה את האבא כשהוא פצוע בכל חלקי גופו, ואת הבן לצדו, כאשר גם האם הייתה בבית".

עדה נוספת מסרה "החשוד היה נראה כאדם מוזר, בכל זאת גבר בן גילו שמתגוור עם הורים מבוגרים. הוא היה יורד למטה, שקט מופנם ומאכיל חתולים בשכונה. היינו בבית ושמענו צעקות, ירדנו למטה ואז הובהר לנו שהוא תקף את אביו".