המשטרה פתחה בחקירה בעקבות אירוע חריג שהתרחש בקו האוטובוס 66 של דן שנוסע מתל אביב לפתח תקווה, בעטיו התפתחה קטטה בין נהג האוטובוס לאחד הנוסעים. על פי תיעוד התקרית שהופץ ברשתות החברתיות, עם הגעת באוטובוס לאזור צומת הרחובות ביאליק ותובל ברמת גן, הכה ככל הנראה הנוסע את הנהג ופצע אותו בפניו ובמצחו.

View this post on Instagram

A post shared by וואלה! (@wallanews)


הנהג נראה כשהוא מדלג מעל מעקה המושב שלו ומתקוטט עם הנוסע כל זאת כשדלתות האוטובכוס נעולות, והנוסעים כלואים בתוך האוטובוס. בעקבות האירוע, פנו נוסעים באוטובוס למשטרה הזמינו אותה למקום, שוטרים שהיו בקרבת מקום הגיעו לזירה ועיכבו את הנוסע ואת הנהג לחקירה.

בקואופרטיב דן בוחנים כעת את פרטי האירוע, קו 66 של חברת דן יושבת מחר לשעתיים, בין השעות 8:30 ל-10:30 בבוקר. מסלול הקו, שיושבת בשני הכיוונים, הוא בין מסוף כרמלית בת"א לבין התחנה המרכזית בפתח תקווה. לנוסעים בקו זה, מומלץ לבחור בדרכים חלופיות.

מנהל חטיבת התחבורה הציבורית באיגוד עובדי התחבורה דורון עזרא אמר: "נמשיך להיאבק בתופעה החמורה של תקיפות נהגים. ההסתדרות עושה ותעשה הכל כדי לדאוג לשלומם וביטחונם של הנהגים, ולא תיתן שיפגעו בהם. אנחנו קוראים למשרד התחבורה לאמץ בדחיפות את ההצעה לתיקון החוק ולפעול למען הכרה בנהגים כעובדי ציבור, במטרה שהענישה נגד תוקפי הנהגים תוחמר בצורה משמעותית ותייצר הרתעה ראויה". 

הנהג שהותקף (צילום: דוברות ההסתדרות)
הנהג שהותקף (צילום: דוברות ההסתדרות)


יו"ר ועד הנהגים בחברת דן יוסי קפילוטו: "מקרי האלימות נגד נהגים הפכו לתופעה נפוצה בישראל, ויש חוסר אכיפה משווע מצד הרשויות. אני פונה לממשלה להכיר בנו כעובדי ציבור ולמנוע את מקרה האלימות הבא, שלצערי הוא רק עניין של זמן".