"פגיעה אנושה בחקלאים על קו הגבול": רפורמה חדשה בענף החקלאות שמקדמת הממשלה ושר האוצר אביגדור ליברמן, מעוררת את זעמם של החקלאים והמגדלים ביישובים צמודי הגדר בצפון. משה דוידוביץ', ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום יישובי קו העימות שוחח על הנושא הבוקר (חמישי) עם יואב מינץ בתוכניתו "קפאין" ברדיו צפון 104.5FM, והכריז כי בכוונתם להתחיל בשביתה ביום ראשון במידה ולא יוחלט בממשלה על צמצום הפגיעה, לשיטתם, בפרנסת החקלאים.

"הרפורמה בענפי החקלאות היא פגיעה אנושה בכל החקלאים על קו הגבול", סיפר. "אני תוהה אם הממשלה איבדה את הכיוון עוד לפני שהתחילה את דרכה. אני קורא לראש הממשלה ושר האוצר להפעיל שיקול דעת ולבטל את הגזירות".

הוא התייחס גם לאירועים הביטחוניים שאופפים את המצב הרגיש בגבול הצפון: "אירוע רודף אירוע, ושגרת החיים של תושבי קו הגבול הצפוני נפגעת. ממשלת ישראל מצהירה על חיזוק הצפון, טיפול בתושבים הגרים בסמכות לגבול, ואתמול מודיעים על רפורמה ובמי הם פוגעים? בתושבים האלו שעל קו הגבול".

"מקווה שלא תצלח ידם להעביר את אותה הרפורמה", המשיך דוידוביץ'. "אני מייצג את התושבים בקו העימות. כל המגדלים הולכים לקבל מכה חדשה ביישובים צמודי הגדר". יו"ר פורום יישובי קו העימות הצהיר: "החלטנו ביום ראשון שכל המועצות האזוריות לא יקבלו קהל, לא יענו לטלפונים. השלב הבא - עלייה לירושלים".

בקשר לפקיעת הטבות המס, אמר: "אנחנו קוראים לשר האוצר - תפעיל שיקול דעת. צריך לפעול על מנת לתת לתושבי הצפון את מה שמגיע להם בדין. מבקש שממשלת ישראל תבטל את הגזרות על ההטבות".