הסיפור של סוכן הדוגמניות שי אביטל כמעט בלתי נתפס. מדובר באחת הפרסונות החזקות והמשפיעות בעולם הבידור הישראלי. בין לקוחותיו נשים וגברים מפורסמים שמוכרים בכל בית בארצנו. אביטל נטוע עמוק וחזק בברנז'ה.

כבר שנים שנוכחותו מבוקשת באירועים נוצצים ובאולפנים עתירי רייטינג. רבות מהמיוצגות שלו הן כוכבות אהובות ונערצות. חייו האישיים, על פי חשבון האינסטגרם שלו, נראים כחלום שמורכב מחופשות אקזוטיות, חברים נודעים וחגיגות מרהיבות. אבל לצד ההצלחה המרשימה מתרוצצות מזה זמן רב שמועות לפיהן אביטל, לכאורה, מטריד ופוגע מינית.

בעבר התלונות והטענות הסתיימו, מבחינת הרשויות, בלא כלום. ועכשיו לעבודתנו ולתחקיר שישודר הערב (ראשון) ב"קשת 12". היה לנו רק קצה חוט בעניין כשהתחלנו במסע. מעולם לא דמיינתי שהקמצוץ הזה יוביל למקום שבו אנו נמצאים כעת, אבל אז זה קרה.

גילה גולן צוקרון, התחקירנית שעמלה בנושא, מצאה אחרי עדות אחת שהובילה לשנייה ולשלישית וכך הלאה. קשר השתיקה הממושך, שנבע מהפחד מכוחו ועוצמתו של אביטל, לטענת אותן נשים, הפך למבול של עדויות והודעות שנשלחו למערכת ואלי. בעקבות הפרסום על השידור העתידי של התכנית בלילות האחרונים אני על סף קריסה. נפשית ופיזית. מעשית הפסקתי לישון. בכל רגע הודעה באינסטגרם ובנייד, שיחה או מפגש עם צעירה שמספרת שנפגעה מאביטל.

מה שקראתי ושמעתי אוכל אותי מבפנים. מרסק. קשה להכיל את הכמות והכאב. הפרטים עצובים ומטלטלים והם רבים כל כך. נשים מספרות על חלום שהתנפץ, ניצול, פגיעה, השתקה, הפחדה וגם צלקות שתישאנה לנצח. הכל לכאורה, חשוב לציין. יש גם נשים ידועות מאד שעברו רגעים קשים בעקבות הקשר עם אביטל. חלקן תחשופנה הערב את הסיפור שלהן. והסיפורים שומטי לסתות.

בתום עבודה מעמיקה ומורכבת שבמהלכה נאספו עדויות רבות בקפידה וברגישות אנחנו מארגנים, בלי שהוא יודע פגישה שאליה מגיע הסוכן העוצמתי שהמקום כולו מרושת במצלמות. ברגע השיא אני יוצא להתעמת איתו. כל מי שצופה בתוכניות שבהן אני נוטל חלק יודע שניסיוני רב מאוד במפגשים מהסוג הזה ועדיין משהו בתגובה שלו הדהים אותי.

קור הרוח הנחוש שהפגין ותשובותיו היו יוצאות דופן ונחרטו בזיכרוני. אסיים בנימה אישית: יש לי שתי בנות, הן כל עולמי. אני מקווה ומתפלל שהתחקיר הזה יהפוך את העולם, שהוא לא פעם מורכב במיוחד עבור נשים, למעט יותר נעים, בטוח וטוב עבורן.

נציין ששי אביטל כופר במעשים מכל וכל וחוזר שוב ושוב על כך שהטענות צריכות להתברר במשטרה והיה ותוגשנה תלונות בעניין. עוד הוסיף שגורמים אינטרסנטים שמקנאים בהצלחתו מנסים להפילו וכשתלונות דומות נבדקו בעבר הן הסתיימו בלא כלום.

תגובת עוה"ד ששי גז, בא כוחו של שי אביטל: "עד היום לא הוגשה שום תלונה, מקומן של תלונות כאלו להיחקר ולהיבדק הוא רק במשטרת ישראל. לא סתם לא הוגשה עד כה תלונה, מרשי לא הטריד, לא ניצל ולא אנס אף אישה. הוא ידוע כאחד שמכבד נשים, וידוע שלאדם כזה יש מתחרים ומתנגדים. הוא לא יכנע לאוירת הלינץ' והמשפט הציבורי, ויוכיח את חפותו. והיה ותהיה תלונה כזאת, הוא יתן את גרסתו. התחקיר איננו גוף חוקר שבודק במסגרת שלל שאלות שלא נשאלו כמו מדוע הוגשו כעת צבר של תלונות עם כוונת מכוון מדמויות מסוימות ועוד. מרשי עשה גם פוליגרף ויצא דובר אמת, וחבל שהתכנית לא ירדה לעומקם של דברים".