טרגדיה בעכו: צוללני יחידת להבה משו היום (ראשון) את גופתו של הילד בן ה-10 שנעדר מאז אתמול בחוף התמרים בעכו. ככל הנראה מדובר בבנו של תושב נצרת בן 46 שטבע למוות אמש ונמצא בחוף התמרים ללא רוח חיים.

החיפושים אחר הילד החלו בשעות הלילה בהשתתפות כוחות משטרה גדולים, ספינות השיטור הימי, מתנדבים ומסוק משטרתי. הבוקר עם אור ראשון התחדשו החיפושים ולכוחות הצטרפו צוללנים מיחידת העילית "להבה" בכבאות והצלה, המתמחים בצלילה במים עכורים ומצוידים בציוד ייעודי לחיפושים מתחת למים.

הכוחות בפיקודו של רשף אלדד שטיינברג סרקו את רצועת החוף באמצעות סירות וצוללנים עד שהתגלתה גופת הילד במים במרחק כ-200 מטרים מהחוף. הוא חולץ מעומק הים כשהוא מחוסר הכרה ופונה על ידי סירה לחופי עכו, שם צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו.

פרמדיק מד"א טלאל פארס סיפר: "חברנו עם סירה שחילצה את הילד מהים לבי"ס לקציני הים. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

בתוך כך, צוותים נוספים של יחידת להבה מבצעים חיפושים נרחבים אחר נעדר בן 38 שנסחף אתמול בחוף ירושלים ביפו ויש חשש כי טבע. במקום כוח של צוללנים ואנשי צוות בפיקודו של מפקד יחידת להבה סגן טפסר דורון אלמשלי, המבצעים צלילות באזור שובר הגלים וסריקות על קו החוף ועל פני המים באמצעות טרקטורונים וסירת זודיאק.

כזכור, האב בן ה-46 נמצא אתמול בחוף התמרים בעיר ללא רוח חיים ומותו נקבע ע"י גורמי רפואה. אתמול היה יום קטלני במיוחד בחופים עם עוד שני מקרי טביעה בחופים שונים ברחבי הארץ. צעיר בן 20 טבע למוות בחוף הנסיכה באילת וגבר 50 טבע בחוף מעיין צבי.