שדרן הרדיו של 103FM, נתן זהבי, פתח את תוכניתו "זהבי עצבני" היום (ראשון) במונולוג חוצב להבות על הממשלה החדשה, בראשה עומד ראש הממשלה נפתלי בנט, ושר החוץ וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד

"אני עוצר את כל הצרות והדברים הקשים ורוצה לתת הצהרה שקשורה בפוליטיקה ותקשורת", אמר. "לאורך שנותיו כרה"מ של מר נתניהו וממשלתו והחבורה שהקיפה אותו, כמובן ביקרתי אותו קשות כמו שביקרתי את המפא"יניקים שהיו פעם. התחלפה הממשלה, אלה שהיללו ושיבחו וליקקו את עכוזו של רה"מ הקודם ממשיכים עד עכשיו שום דבר לא השתנה".

"עכשיו תוקפים את הקואליציה ומהללים את האופוזיציה מאחר ואותי אי אפשר לקנות כמו שקונים אותם", המשיך. "אני רוצה להזכיר לממשלת בנט ושותפיהם לממשלה, אתם עושים את אותו חרא שעשתה ממשלת נתניהו. הפכתם לממשלת חזירים, חזירים במלוא מובן המילה. דיברתם על 18 שרים, הייתם צריכים לעמוד על זה שיהיו 18 שרים. דיברתם נגד החוק הנורבגי והשוודי והדני, אתם מנפחים שוב את הכנסת עם עוד עשרות חברי כנסת שמוחלפים על ידי השרים, וכך לקופת המדינה נעלמים שוב מיליונים רבים בכדי לשלם עוד משכורות לחברי כנסת כי השרים עזבו את הכנסת הם יושבים בלשכות השרים והכניסו עוד בוכטה של חברי כנסת".

בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

"בושה וחרפה" הוסיף זהבי. "אם אתם תטילו חוקים שיפגעו קשות, קשות, בחקלאים, ויעוררו בצדק את זעמם של הנכים ואם יצטרכו להמשיך לעבוד המתמחים ברפואה בבתי החולים 26 שעות כי אתם לא מוצאים פתרון לבעיה, בשביל מה בחרנו בכם? לא אני. במה אתם שונים מהקודמים? אתם לא נראים כמי שמבינים את גודל האחריות שיש עליכם. אתם פשוט לא מבינים כנראה. עפה פה ממשלה ובצדק, הקמתם ממשלה ומגיע לכם ימי חסד אבל לפי איך שאתם מתנהגים כעת זה נראה על פניו מה זה חרא? חרא זו מילה עדינה, זה סחלה. תיקחו את זה בחשבון. נכון שחלק גדול מהציבור מטוטם אבל לא עד כדי כך אתם לא יכולים לעבוד על אנשים".