בחדשות 13 פורסמו היום (ראשון) פרטים חדשים על הקשר הקרוב שהיה לכאורה לראש המוסד יוסי כהן עם דיילת. לפי הדיווח, בסוף אוקטובר שנת 2019 הדיילת ובעלה חותמים על הסכם גירושין. 

עוד פורסם כי כמה ימים לאחר מכן הוזמן הבעל לשימוע לפני פיטורין מגוף השקעות גדול בו עבד. לאחר מכן, על פי הפרסום הבעל תבע ובמסגרת התביעה, בפורום לא מצומצם, הוא טען כי הוא פוטר בגלל הקשר הקרוב בין כהן לאשתו הדיילת. גיסתו של ראש המוסד לשעבר היא זהבית כהן, אישה חשובה במשק הישראלי ובעלת השפעה גדולה מאוד בחברה ממנה פוטר הבעל. 

בפרסום צוין כי בעלה של הדיילת היה עובד מצטיין וכי הוא גייס המון כסף לחברה בה עבד וזכה לבונוסים וצ'ופרים ממקום העבודה. גורם בכיר בשוק ההון אמר לחדשות 13 כי פיטוריו היו הפתעת השנה, כלשונו. 

כמו כן, פרסמו בחדשות 13 כי היו שיחות בין הבעל לראש המוסד, שהיה אז עוד בתפקיד, במסגרת דיוני הגישור שהתקיימו בין הבעל לחברה המפטרת. על פי חדשות 13, בשיחות אמר הבעל שכהן העלה באוזניו את קרבתו לזהבית כהן והוא פירש את האמירות הללו כרמז מאיים.

עוד נאמר בחדשות 13 כי התביעה הזאת לא התנהלה כמו תביעת פיטורין רגילה, וכי הגוף הכלכלי שלח שניים מעורכי הדין הבכירים ביותר במשק. כמו כן, פורסם כי הגורמים הכי בכירים באותו גוף כלכלי היו מעורבים בתביעה ומעודכנים בפרטיה ונאמר כי גם הנכונות להתפשר בסופו של תהליך מרמזת על רצון שהדברים יישמרו בשקט.

בחדשות 13 ציינו כי זהבית כהן סירבה להגיב על הדיווח וראש המוסד לשעבר כהן הכחיש את הדברים ואמר כי אין לו קשר לדברים שדווחו.