"נעבעך, מסכן כזה": השדרנים הווכחנים של 103FM, בן כספית וינון מגל, שוחחו ביניהם הבוקר (ראשון) על מעשיהם בסוף השבוע. כספית סיפר כי ניצל את ימי המנוחה כדי ללכת ולהתחסן במנה שלישית, וסיפר שכמעט ונפגש עם יו"ר האופוזיציה, ח"כ בנימין נתניהו. השיחה התגלגלה, וכספית הסביר למגל מדוע כמעט התחיל לחבב את ראש הממשלה לשעבר.

"קיבלתי חיסון שלישי, דיברתי עם רופאי הטוב, שאלתי מה הפרוצדורה והוא אמר תבוא עכשיו", סיפר, "הגעתי אולי חצי שעה אחרי נתניהו". מגל השיב לו: "כמעט נפגשתם", כספית ענה והסתייג: "קבענו, אבל...". מגל אמר: "הייתה יכולה להיות פגישה מרגשת".

ואולי ללא קשר למנת החיסון השלישית, אמר כספית: "יש לי תופעות לוואי". "באמת?", התפלא מגל, "הייתי בטוח שהן התחילו לפני 10 שנים". כספית: "הן מתחילות עכשיו ומטרידות אותי, לא נראה לי שיש נגד זה תרופה". 

בנימין נתניהו מתחסן לקורונה בפעם השלישית  (צילום: ללא)
בנימין נתניהו מתחסן לקורונה בפעם השלישית (צילום: ללא)

"מה תופעות הלוואי?", שאל מגל, וכספית השיב: "אני מתחיל לחבב אותו". "את ביבי?", שאל מגל, וכספית הודה: "כן". "מה קרה?", התפלא מגל. כספית הסביר: "הוא נעשה נעבעך כזה. ראיתי אותו הולך לים, השיער לא מודבק כמו שצריך, קצת שמן, מסכן כזה. ברגע שמישהו מסכן לא מעניין אותי מי זה, פתאום תהיה לי חמלה. זה דבר לא רצוני, משהו של אוהדי הפועל".

"אני הולך להיות ביביסט?", שאל כספית את מגל, והאחרון השיב בשאלה: "יכול להיות שאתה מתהפך?". כספית צחק: "אם יתנו לי את (הזריקה, החיסון) הרביעית אני עוזב הכול ועובר לגור עם ריקלין. בקיצור, מדאיג".