פקחי משרד החקלאות חילצו במהלך סוף השבוע כלבה ששהתה בתוך דירה נטושה במרכז העיר בת ים, כשהיא במצב של תת תנאים. עם חילוצה, הועברה הכלבה למתקן מוגן של משרד החקלאות, וכעת מתקיים חיפוש אחר בעליה.

בסוף השבוע האחרון תקבלה במוקד משרד החקלאות קריאה לסיוע מפעילה בעמותת "בת ים אוהבת חיות". הפעילה דיווחה על כלבה נטושה שנעולה בבית שאין בו דיירים מזה מספר ימים. עם קבלת הקריאה, מפקחי משרד החקלאות ואנשי משטרה הוזנקו אל המקום. עם הגעתם שמעו קריאות מצוקה של הכלבה, אך התקשו להיכנס לדירה דרך הדלת. לאחר כמה דקות, המחלץ של משרד החקלאות הצליח להיכנס לדירה הנטושה דרך חלון המרפסת של השכנים הממוקם בקומה השלישית. 

כשנכנס לדירה, מצא המחלץ לכלוך רב מסביב לכלבה לרבות צואה, חרקים רבים וסירחון. הכלבה הייתה מבוהלת והמזון והשתייה שלה היו בשירותים וככל הנראה לא חודשו מספר ימים. המחלץ הרגיע את הכלבה ונעזר בפעילי העמותה וכן במפקחים של משרד החקלאות על מנת להוציא אותה מהדירה דרך החלון. אחרי מספר דקות ובזהירות רבה הועברה הכלבה אל הדירה הצמודה ומשם יצאה לחופשי. 

לאחר שחרורה, הועברה הכלבה להמשך טיפול של משרד החקלאות במתקן מוגן. מבדיקה ראשונית עולה כי מצבה הבריאותי של הכלבה תקין. כעת, מנסים אנשי משרד החקלאות לאתר את בעליה של הכלבה ופונים אל הציבור לקבלת עזרה בזיהוי הכלבה.